Geef pasgeboren baby’s een stem!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat dit enorm belangrijk is,zo kunnen vele kindjes gered worden,anders word het als afval gedumpt ,met de dood door gevolg,of dat het zo van het leven wordt beroofd/moord.
Deze moeder is heel dapper door de keuze die ze gemaakt heeft. En ik vind zeker niet dat deze vrouw een straf verdiend. Ze heeft op een goede wijze gehandeld. De baby heeft nu een toekomst en kan als het 16 jaar is contact zoeken met de moeder. De moeder heeft nazorg gekregen, dat is ook belangrijk. Heel veel respect voor deze vrouw en de stichting.
Omdat het heel belangrijk is dat een radeloze moeder zo haar kind een veilige plek kan geven en het zo kan beschermen tegen alle soorten van verwaarlozing. Alle respect voor de de moeder en voor de mensen van "beschermde wieg"
Morders die een kind hier heen brengen zijn juist dapper en zullen niet zomaar deze beslissing maken maar natuurlijk heeft Nederland veel liever dat baby's in een vuilcontainer of op straat belanden of erger nog gedood worden!
Welkom in Nederland zucht!!!
zo heeft het kind gelijke kansen . vervolging van moeder vind ik onzin.
Jannie De Boer6 minuten geledenNederland
Als een moeder beseft dat ze het kindje niet de zorg kan bieden die het nodig heeft.En ze staat het af door middel het kindje in het Vondelingen kamer te leggen ,en weet dat er goed voor gezorgd wordt .Vindt ik dat ze respect verdiend.Ook al is het tegenwoordig niet meer nodig om ongewild zwanger te worden.Je kunt en mag niet oordelen wij weten immers niet van het hoe en wat er is gebeurd.En als laatste wil ik zeggen ik ben heel blij met het vondelingenkamer,er zijn zoveel mensen die ongewild kinderloos zijn en het kindje alle liefde en zorg kunnen geven.
| This discussion has been closed. |