Tunnel Broek in Waterland
Tunnel Broek in Waterland / Mededelingen / 1000 handtekeningen / Opmerkingen
|
Gast |
#12014-06-22 15:02Ik denk dat als de brug open is en wij gaan flyeren dat we een hoop mensen. Berijken die ook willen dat er een tunnel komt ik geef mij op voor woensdag morgen en ik denk dat je ook transport en touringcar bedrijven moeten worden aangeschreeven je weet nooit en het kan per email |
|
| |
|
Gast |
#22014-06-22 18:51Puik werk Tatia - zo gauw al duidend. Op naar de vijfduidend! Succes, Jan Diek |
|
| |
|
Gast |
#32014-06-23 14:45Ik heb mijn hele familie en kennisen aangespoort om te tekenen,succes |
|
| |
|
Anna |
#4 Ideetje???2014-08-19 09:34Misschien een dom idee, maar het kwam ineens in mij op.... als voor tweerichtingverkeer een dubbele tunnelbuis nodig is en dat wordt te duur, misschien kan het dan eenrichtingsverkeer worden. Richting Amsterdam een paar banen ondergronds en terug een paar banen bovengronds. Scheelt toch veel verkeer bovengronds en de doorstroming zal beter zijn. Als ondergronds zo ook de brug vermeden kan worden is er gelijk een noodoplossing als de brug weer eens niet dicht wil. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.