Tegenreactie Turks-Nederlandse Jongeren
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Asscher zionist ?
schandalig is dit
Onzin onderzoek van minister
Ik herken mezelf niet in het onderzoek. IS is in mijn beleving een terroristische organisatie waar ik echt niets van moet hebben. Ik vind het onderzoek onzin omdat de sterkproefgrootte erg klein is om daar iets over te kunnen zeggen. Het is maar 0,06% (300/500000) van de totale populatie. Schandalig dat de media en minister op deze manier stigmatiseren.
Pvda moet dringend zijn integratiebeleid en aanpak herzien..
iS=israel= ascher
zijn mensen die hier geboren of hier op gegroeid zijn.
dus ze zijn ooit is leerplichtig geweest waar komt dan dit onzin vandaan.
Turkse jongeren zijn tegen terrorisme!!!
Er zijn een aantal Nederlandse motorclub-leden naar Syrie afgereisd om te vechten tegen IS. Wordt hun terugkeer voorbereid en hoe moet dat eruit zien?
Ik ben trots op jullie snelle gezamenlijke reactie als jongeren.
Re:
Ten eerste vind ik je bijdrage niets toevoegen en ten tweede zijn de mensen die uit naam van IS doden net zo schuldig als de mensen die IS geschapen zouden hebben
Eindelijk laat pvda zijn echte gezicht zien.Ik hoop dat alle pvda stemmers wakker worden.En hoop eigenlijk dat alle leden raadsleden etc opstappen.
Alles is kort en duidelijk geschreven. Kan dr niets meer bij zeggen. ALLLAH YARDIMCIMIZ OLSUN. Ze proberen ons echt kapot te maken maar dat gaat echt niet lukken. Wil heel veel zeggen maar ze zijn het niet eens waard !! Ogen open mensen wordt wakker steun geen gekke mensen.
Ik vraag me af waar deze onderzoek is gedaan.
Zeker bij een 1 of ander achterlijke stroming waarvan mensen denken dat ze de islam praktiseren door mensen de hoofd af te hakken.
Bekend is zo ie zo dat salafisten de grootste steun bieden aan de IS. (naar verwachting is hier dat achterlijke onderzoek gedaan)
Helaas heb ik geen vertrouwen meer in Asshcer en heb mijn lidmaatschap bij de PVDA opgezegd.
| This discussion has been closed. |
Met 1 klap hebt de media 90% van de Turken uitgemaakt voor teroristen of terroristische aanhangers van (IS ) met een zogenaamde onderzoek.
Ik weet niet wat voor spelletje ze willen spelen maar ze gaan het groter maken
Zo kunnen ze Nederlanders gaan afleiden net als met dat zwartepiet gedoe
Eerste stap is eigenlijk mislukt.
Veel mensen geloofden natuurlijk niet gelijk in die onderzoek maar:
Er zijn ook mensen die misschien wel twijfelen volgende stap is meer mensen laten twijfelen
En hier in laten geloven en ze werken er hard aan om dat voorelkaar te krijgen (gaat ze niet helemaal lukken )
Ze kregen natuurlijk gelijk hardere reacties terug van de Turken (wat ze eigelijk niet verwacht hadden )
Turken gaan natuurlijk gelijk bewijzen dat het niet zo is
Want Turkije is het enige land die serieus tegen (IS )strijd en het eerste land die (IS) hebt aangevallen
want (IS )is opgericht tegen Turkije en tegen islam dat weten alle Turken en moslims ook
Tot nu toe zijn alle terroristishe groepen gericht en gesteund door een land tegen een andere land