Stop dierenleed in winkels.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop dierenleed in winkels..
|
HVK |
#1 Tuincentrum verhalen2015-04-03 08:12 |
|
| |
|
HVK |
#2 Tuincentrum verhalen2015-04-03 08:16vrolijkekonijnenhol.blogspot.com/2015/02/update-over-de-tuincentrumkonijntjes.html |
|
| |
|
rabbit-bite-back |
#3 ernstige verwaarlozing dieren2015-04-03 14:30voor een goede zorg van deze arme dieren, in feite zou deze winkel geen dieren (meer) mogen houden, zo erg is het daar, en zal het verbeteren? wij geloven dat ze zeker de nodige professionele begeleiding nodig hebben, daarom gaan de acties verder, |
|
| |
|
Gast |
#4 i am Emiel2015-04-03 14:37Shame on you, Rabbit-Bite-Back zal niet zwijgen zolang dit gebeurt!
|
|
| |
|
Gast |
#52015-04-03 14:54ik hou van dieren!!! |
|
| |
|
Gast |
#62015-04-03 14:57als ik dit lees en deze foto's bekijk, dan keert mijn maag en heb ik zoveel verdriet stop met dit dierenleed |
|
| |
|
Gast |
#72015-04-03 15:05Omdat ik dit met mijn eigen ogen heb gezien. Dit kan zo langer niet meer.... |
|
| |
|
Gast |
#82015-04-03 15:06Het is onverantwoord om zo met levende wezens om te gaan! Verschrikkelijk |
|
| |
|
Gast |
#92015-04-03 15:26Ik hoop dat er iets aan kan gedaan worden, Want inderdaad in sommige winkels zitten de diertjes in veel te kleine hokjes met te weinig plaats! het is een schande!! |
|
| |
|
Gast |
#102015-04-03 15:51Beste , het ga allemaal beetje bij beetje de verkeerde kant op met de dieren . Is het al niet erg genoeg dat sommige dieren zo iets moeten meemaken in hun leven ? Het zou jezelf of je kinderen maar overkomen zo iets wens je toch niemand toe he Mvg j |
|
| |
|
emiel |
#11 Re:2015-04-03 15:57ja, beste, jammer dat de gevoeligen niet meer macht hebben..de wereld zou er beter uitzien, maar samen zijn we toch sterker, bedankt voor je stem :) |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-04-03 15:59- Date of removal: 2015-04-03
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#132015-04-03 16:07Dierenleed moet stoppen . Niet alleen in nederland maar ook in belgie en andere landen ! Geen verkoop meer in de dierenwinkels van dieren, tenzij ze een hok krijgen wat ze nodig hebben en wanneer ze ziek zijn de verzorging die ze nodig hebben !! |
|
| |
|
Gast |
#142015-04-03 16:34Ik vind dat dit dierenleed niet mag ! Het is zo vreselijk hoe er met de dieren om word gegaan .. Dit kan en mag niet ! . De dieren verdienen een waardig leven .. |
|
| |
|
k |
#15 dode haan, zullen ook vechten hanen samen2015-04-03 16:35dode haan, zullen ook vechten samen
|
|
| |
|
buz |
#16 shame on you2015-04-03 16:38voor altijd blind door slechte zorg....net ontsnapt van de dood
|
|
| |
|
Gast |
#172015-04-03 16:40Omdat mensen verrot zijn. Wij zouden eens met die mensen moeten doen, wat zij met hun eigen beesten doen.. |
|
| |
|
Gast |
#182015-04-03 16:53Om het dierenleed tegen te gaan in dierenwinkels ,ook dieren hebben rechten om de zorg te krijgen die ze nodig hebben om een waardig bestaan. |
|
| |
|
shame |
#19 de miserie te koop2015-04-03 17:04 |
|
| |
|
bunnieman |
#20 hoe het begon: bunnievrienden in actie2015-04-03 17:06 |
|
| |
|
Gast |
#212015-04-03 17:11Omdat dieren zelf zo machteloos zijnen wel een hoed leven moeten hebben. |
|
| |
|
buz |
#22 Re: Tuincentrum verhalen2015-04-03 17:13#1: HVK - Tuincentrum verhalen voor lezers: ( bij reactie 19 en 20 heb ik de goede html gezet) |
|
| |
|
Gast |
#232015-04-03 17:14Tis schandalig ooch arme da beestje |
|
| |
|
Gast |
#242015-04-03 17:21Elk dier MOET een diervriendelijk en humaan bestaan kunnen hebben. Aan een dier geef je alles in.plaats van.er geld uit te halen |
|
| |
|
Gast |
#252015-04-03 17:22Dieren moeten dierwaardig behandeld worden. En dat kan niet op zo'n manier. Daarom teken ik deze petitie. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.


.jpg)