steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
Met het ondertekenen van deze petitie wil ik niet per se zeggen dat ik vind dat dit bestuur alles goed doet en deed. In tegendeel, denk ik! Maar ik onderteken deze petitie, omdat het maar eens afgelopen moet zijn met die gasten die telkens mijn club in diskrediet brengen met dergelijke acties!
Een echte supporter zal de club nooit schade toebrengen, zeker niet als hij de financiële toestand kent...
ze hadden die rel schopper moeten schieten waren we er tenminsten van af.
Re:
#51: - Waarom zou je je lidmaatschap aan FSV willen opzeggen?
Zij hebben niks te maken met deze actie en veroordelen het geweld net zo zeer als de ondertekenaars van deze petitie!
Klasse voor het opstarten van deze actie.
Het probleem speelt al vele jaren. De overheid moet harder optreden en stadionverboden ondersteunen en Feyenoord moet ook deze 'terroristen'(want dat zijn het) levenslang uitsluiten.
Ik ben boos en bang. Misschien gaan we volgend jaar Europa weer in, maar deze hooligans zullen ons blijven achtervolgen. Een oplossing?......heb ik, maar die is niet maatschappelijk geaccepteerd, ben ik bang! Met naam en toenaam bekend maken is mogelijk een sanctie die ze zullen voelen?
Ook heb duidelijk kritiek (gehad) op het Feyenoordbestuur. Over de jaren is er geblunderd en heeft mismanagement meer dan eens plaats gevonden, maar de huidige bestuurders en trainers tonen NU op de goede weg te zijn. Hierbij hoort geen achterom kijken en oude koeien uit de sloot halen.
Sterkte en ik hoop dat dit probleem ook actief wordt aangepakt!
en het volgend jaar in europa ook weer zullen doen als er nu niks aan gedaan wordt
en gudde en zijn mannen wens ik veel sterkte toe en wijsheid ga zo door dan komt het zeker
goed met ons feyenoord
Maar het is niet anders.
Laten we in Godsnaam ALLES doen om de naam Feyenoord op een positieve manier uit te dragen!!
Het is nl. een GROTE EER om een ECHTE supporter van deze club te mogen zijn!
| This discussion has been closed. |