steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
dat zij de fans en legioen met hun schofte gedrag te denken te veregenwoordigen. Hoeveel geld hebben zij van het miljoen bijgedragen???? Dan moet je er wezen " geen woorden maar daden "
Ik hou van Feyenoord en ik wil niet dat mijn club door figuren zonder argumenten kapot gemaakt wordt. Mensen die bovendien geweld gebruiken en op hun website gezichten "wegfotoshoppen" Nogal onwaarachtig voor mensen die zeggen voor de waarheid uit te komen.Ik lees allerlei warverhalen en nergens een steekhoudend punt.Mensen die bovendien ook nog beweren dat de pers onder een hoedje speelt met de directie. Volstrekt ongeloofwaardig.
De daden volgen dit jaar fantastisch op het veld en daar hoort het.
Positief blijven op onze club is veel belangrijker dan het afkraken van bestuur. Hebben jullie nooit fouten gemaakt ???? Of is het slopen en bedreigen normaal ??
This comment has been removed by the person who wrote it.
dit zijn geen echte supporters
de echte gaan hand in hand
FEYENOORD
Wat een vreselijke stomme actie van enkel nep suporters zijn ze zo stom om de geschiedenis en de toekomst van ons leven zo te verzieken, weten ze dan niet dat echte suporters een groot Feyenoord hart hebben, dat deze mensen vreselijk hard werken om week in week uit ons geweldig Feyenoord te steunen dit doen ze uit respect voor ons Feyenoord uit gevoel voor eigen waarde en uit vertrouwen naar de toekomst
Ik hoop echt dat deze zich suporters noemende relschoppers eindelijk eens iets van verstand krijgen en eindelijk eens werkelijk het respect naar de inspanningen van andere tonen als ze dit niet willen begrijpen lever dan aub je seisoenkaart in je bent het dan niet waard dat je nog een voet in de Kuip zet.
| This discussion has been closed. |