steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord, mijn Feyenoord
Re: Re: Re: Re: Daarom moet hij weg
#3619: - Re: Re: Re: Daarom moet hij weg
Jammer genoeg schijnen ze tegenwoordig ook te zitten bij Lunatic en de Varkenoordgroep.
De rust moet bewaard worden op dit moment.
Hopelijk komen de relschoppers van afgelopen zaterdag tot inkeer als ze dit lezen en daardoor weten dat velen het niet de oplossing vinden om maar een rel te schoppen als men het ergens niet mee eens is.
Feyenoord zit in ons hart, laten we vooral omhoog kijken. YNWA!!
ik weet niet waar die geklui mee bezig zijn maar zo maken zij Feijnoord kapot en dat laten we niet toe.
gr Ton
achja gebeurt allemaal onder invloed van drugs en alcohol
HADDEN ZE DAN MAAR ALLEMAAL EEN OVERDOSIS GENOMEN
HADDEN WE VAN DIT GEZEIK AF GEWEEST
Re: Daarom moet hij weg
#3577: Daarom moet hij weg - Daarom moet hij weg
Veel (niet onderbouwde) woorden en....... Beschamende daden! Het zijn juist types als jij die onze club kapot maken!
Re: Daarom moet hij weg
#3577: Daarom moet hij weg - Daarom moet hij weg
Als je zoveel op-en aanmerkingen hebt, kun je dan niet gewoon supporter van AGOVV worden. Misschien mag je daar wel in het bestuur. Het feit dat je jou frustratie (geen zeggenschap) zover doorvoert en daarvoor geweld niet schuwt is gewoon ziekelijk
Ik vindt deze petitie een goed plan, laat maar zien dat de normale supporters het nu echt ZAT zijn met al dat geweld en bedreigingen, het moet nu stoppen.
Re:
als feyenoord zo blijft presteren als dat ze de afgelopen 6 wedstrijden gedaan hebben komt het financieel ook wel weer goed
het heeft tijd nodig,en geen woede vernielingen of wat dan ook.
blijf helder denken ,steun feyenoord door dik en dun.
en als je dat dan niet kan ,spring dan lekker in de maas en kom niet meer boven
| This discussion has been closed. |
ongelofelijk hoe een stelletje achterlijken die zich feyenoorders noemen,het voor elkaar krijgen om onze mooie club zo onderuit te halen.
gaat het eindelijk weer eens lekker met feyenoord met goeie resutaten,rust en gezelligheid in de kuip en vooral bij de selectie
waarom dan zulke achterlijke dingen gaan doen
we moeten met z'n alle trots zijn op dit feyenoord
de mensen die dat niet kunnen springen maar met een blok beton van de brienenoordbrug af
EEN FEYENOORDER BEN JE NIET VOOR EVEN MAAR HEEL JE LEVEN