steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Clubliefde bestaat nog. Dat zie ik die deze petitie hebben ondertekend. Wij supporters zullen uiteindelijk de
overwinnaar zijn.
Vr groet,
R de Jongh.
We leven in de omgekeerde wereld nou kan de politie zich weer verantwoorden voor het wangedrag van een stelletje mafketels die zo nodig de boel moeten verzieken.Terwijl de echte feyenoord suppoters al in het stadion zijn.Kan dit tuig S.V.P. voortaan niet meer als feyenoordaanhangers of feyenoordsuppoters worden benoemd of worden vermeld
Natuurlijk zijn er in het verleden fouten gemaakt. Maar de huidige directie is goed bezig en heeft weten te bereiken dat vermogenspositie verlaagd is en dat baten en uitgaven naar juiste verhoudingen worden gebracht. Verder mijn bewondering voor Ronald Koeman op de wijze, waarop hij zich distantieerde van, zoals die zelf zei, mafkezen. Veel respect voor hem. Daarnaast heeft hij tezamen met van Gastel en van Bronkhorst het eerste elftal weer aan het voetballen gekregen.
Kortom mijn complimenten hoe de leiding van Feyenoord de club er weer bovenop krijgt. Wat betreft de petitie een zeer goed initiatief.
Groet,
Een al dikke 45 jaar trouwe supporter.
En dan zal ik mezelf ook weer eens in het mooiste en leukste stadion van de wereld laten zien.
DJ.Blindie!
Tevens zorgen deze lui er voor dat supporters die van een leuk dagje uit willen genieten niet meer willen komen.
We werken al voor hun uitkering en nu ook nog eens voor de schade die ze de gemeenschap berokkenen. Dit zijn geen fans of supporters, maar asociale hersenlozen.
Voetbalwet............verder geen commentaar
| This discussion has been closed. |