steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Derksen van de VI ook aanpakken,heeft
altijd commentaar op feyenoordbestuur.
ik begrijp de emoties wel en ik wil ook openheid maar door dit incident spelen we ze wel in de kaart en hebben ze ons waar ze ons hebben willen. wij zijn feyenoord en we bestrijden ze met hun eigen middelen en dat zonder geweld. feyenoord 4ever!!
Ik snap best wel dat er mensen boos zijn maar om nou gvd je eigen stadion teslopen dat gaat mij VEEL tever!!!
Prima initiatief!
laten we verstandig blijven en het voorbeeld geven voor ons cluppie!!!!
Feyenoord ga door zoals jullie nu bezig zijn en wat betreft die imbecielen die bij het maasgebouw waren BANNEN levenslang.
Er is maar een straf voor deze heren en dat is nooit weer in de buurt komen van Feyenoord !
Sinds dit jaar heb ik me door mijn zoon laten overtuigen een seizoenskaart van Feyenoord te kopen. Nu gaan we twee wekelijks als mannen-onder elkaar naar de kuip.
Een auto-ritje heen-en-terug goed voor meer dan 300 km op de teller. Tot nu toe hebben geweldig genoten van de thuiswedstrijden, wat een sfeer, wat een echte supporters, wat een strijd en overtuiging bij de spelers op het veld. Zo verschrikkelijk jammer dat een kleine groep het verpest voor de rest.
Pieter, een ADO-fan.
hoe meer ,hoe beter.
| This discussion has been closed. |