steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Gudde doet het aardig als je al het gezeik en de problemen met de supporters is aanmerking neemt.
Feyenoorder uit de regio IJmond.
Het is te gek voor woorden dat een stel idioten dit doen.
Prima zaak. De heer Gudde heeft niets te maken met de grote schulden.De beleidsbepalers van die tijd (o.a. Peter Bosch) maar ook trainer Bert van Marwijk, die zonodig al die dure en oude spelers moest aantrekken, hebben schuld aan de malaise. Gudde heeft door zijn inzet met de 'vrienden' zeker al meer dan de helft van de schulden gesaneerd.
Ze vergeten dat voetbal een sport voor jong en oud is, ik durf op deze manier niet eens meer met mijn kind naar een thuiswedstrijd van Feyenoord te gaan.
Dit gaat veel te ver, nu gaat het qua voetballen goed en krijg je dit weer.
Als echte fan en supporter ga je geen geweld gebruiken hoe moeilijk of zwaar je het ook vind.
Daar staat "onze" club niet voor.
Hand in hand, en idd ons Feyenoord is de grootste club van dit land met de grootste aanhang.
Laten we zorgen dat we trots kunnen blijven en weten dat je met geweld niets oplost.
Gebruik je verstand en voor diegene die zo nodig geweld moesten gebruiken:
"waar halen jullie het lef vandaan om de club op deze manier in diskrediet te brengen omdat jullie onvrede voelen, geef het de tijd, Feyenoord komt altijd weer terug in de strijd, dus gebruik je verstand en ben anders fan af van deze mooie club".
Na een paar slechte jaren gaat het nu weer de goede kant op, maar deze rellen gaan de hele wereld over en maken dat de reputatie van feyenoord in een paar minuten naar de kloten is geholpen.
Re:
Pffffff....
Verder nog iets te zeuren? Cola te lauw? WC papier te grijs? Stoeltjes niet blauw genoeg? Kom op, gooi het er allemaal maar uit....
En geen verbod op spandoeken
Zo kunnen wij onze stem nooit laten horen aan het bestuur
Re: Re:
Deze petitie legt juist de link tussen het leeghoofdengedrag van zaterdagavond en steun aan beleidsmakers. Terwijl iemand als ik ze beiden liefst zie verdwijnen...
| This discussion has been closed. |