steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Goed,er zijn in het verleden grove fouten gemaakt door Gudde en de zijnen, maar laten we ze in godsnaam de kans geven deze te herstellen. De voortekenen zijn in ieder geval gunstig.
FEYENOORD 4EVER!!!!
Steun betuiging aan bestuur Feyenoord
Geweld lost niets op!
Niets is sterker dan dat ene woord!!!
Politiek, Politie en vooral de rechtelijke macht, maak ook de samenlevening eens wat gezonder door dit tuig representatief te straffen.
Re:
Welk van de vijfjarenplannen bedoel je dan? Elk jaar wordt een nieuwe gemaakt en het vorige weggegooid?
Volgens het vijfjarenplan van Bos (en dus ook Gudde) zouden we nu meedoen om de titel en in de CL spelen.
Re:
Representatief... Neem aan dat je repressie bedoeld. En dat is er al genoeg. Er is toch al opgetreden door de politie? Wat wil je nog meer.
Re: Steun betuiging aan bestuur Feyenoord
#181: - Steun betuiging aan bestuur Feyenoord
Voor Feyenoord! Tegen geweld! En al helemaal tegen dit Bestuur. Gudde en van Well wegwezen!!!
Re:
Die kans hebben ze al te vaak gehad. De feiten tonen aan dat er niets van geleerd wordt. Iedereen zou eens eerlijk naar zichzelf moeten zijn en na uitvoerige bestudering van de gepubliceerde stukken onderbouwt met feiten tot de conclusie moeten komen dat Gudde gewogen is en zwaar te licht bevonden.
Het bezegelen van het faillissement, door vlak voor het in categorie 3 plaatsen Sekou Cissé aan te trekken, zonder interventie van de Vrienden van Feyenoord is onvergeeflijk. Om over al het andere falen maar niet te beginnen.
Petitie well getekend maar alsnog zo spoedig mogelijk vertrek van Gudde en co zodat we eindelijk echt die achteruitkijkspiegels kunnen inklappen!
Re:
Ik vraag mij af of de zwijgende meerderheid wel voor dit bestuur is?
Tegen geweld en voor Feyenoord is duidelijk! Maar de feiten zijn sterk in het nadeel van dit bestuur.
FSV ga zo door.
Re: Re:
Nu, ik steun in ieder geval het bestuur. Er zullen best fouten gemaakt zijn, maar die worden overal gemaakt. Feit is dat het nu goed gaat met de club, en dat heeft beslist OOK met het bestuur te maken.
Goed initiatief deze steunactie!!
| This discussion has been closed. |
Sportieve groeten, Robert.