steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Kwetsen is zinloos, steunen is goud!
Hand in hand kameraden.
Re: steun
ik ben geen feynoord supporter maar dat wil ik zo graag wel worden. Geweld hoort niet thuis in voetbal. Feyenoord heeft veel geleden onder financiele wanprestaties. Nu zijn ze op de goede weg naar boven zowel financieel als sportief. hulde voor deze actie van echte supporters.
Ik hoop, dat deze onbezonnen acties niet meer voor komen, want het breekt veel meer af dan er opgebouwd wordt. Het werkt absoluut niet in het belang van onze club!!
Goed initiatief deze petitie!!!
Die snotneuzen hebben mijn plezier bij Feyenoord nu lang genoeg vergald. Tottenham thuis, Dusseldorf, Leverkussen, Nancy, La Coruna en nu dit.
OPROTTEN, JULLIE MAKEN DE CLUB KAPOT !!! NEPSUPPORTERS !!
geen woorden maar daden.
Oogkleppies op, kop in het zand mensen.
Voor Feyenoord, tegen het bestuur en geweld.
BESTUUR GA ZO DOOR.
Bestuur ga zo door.
,
niet meer in het stadion??
geef deze hersenloze idoten een enkelband die ze nooit van hun leven meer afkrijgen
op het moment dat je door een poort van de kuip wil lopen 380 volt door je donder heen
wedden dat ze niet naar binnen lopen
en dan die hetze tegen het bestuur
kom op waar hebben we het over iedereen heeft er een mening over maar kunnen jullie het beter dan??
Miss is de hele negatieve spiraal van slechte prestatie en geen geld wel juist ontstaan door dit soort idioten want wie wil er zich nou in dienst stellen van een club waar een aantal figuren zitten die als ze het er niet mee eens zijn hun eigen stadion en omgeving slopen eerlijk gezegd zou ik niet voor zo'n club willen werken laat staan er geld in pompen
dus laat de ongedierte bestrijding maar komen en roei dit soort randdebielen uit
Feyenoord is onze club
en we laten ons niet kapot maken
This comment has been removed by the person who wrote it.
Respect voor Feyenoord, met name haar supporters. "Gekloot en gekut' snap ik, sommige dingen gaan te ver en ik hoop als club en volksclubliefhebber dat de club Feyenoord hier niet onder gaat leiden en weer lekker verder gaat waar het mee bezig is, al snap ik frustratie en machteloosheid van supporters wel.. Maar getrokken pistolen gaat nergens over!
Geweld is geen oplossing. Daarom moeten de echte fans zich nu laten horen.
| This discussion has been closed. |