steun_monialen_opgrimbie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De stille aanwezigheid van de zusters is een lichtpuntje in deze donkere wereld.
Moge God hen zegenen en bewaren.
Re:
LAAT HET NU EINDELIJK EENS STOPPEN MET ALLES AF TE KEUREN WAT MET RELIGIE TE MAKEN HEEFT .MOGE DE HEER ER VOOR ZORGEN DAT ER WEL EEN TOELATING ZAL EN MAG KOMEN EN LATEN WIJ SAMEN DOOR GEBED ER VOOR ZORGEN DAT JEZUS ONS GEBED SNEL VERHOORD.ALS HET VERDER GAAT ZOALS MEN NU BEZIG IS MOGEN WIJ DRA GEEN RILIGIEUZE SYMBOLEN MEER DRAGEN MOGEN WIJ ONS GELOOF NIET MEER UITDRAGEN. PROFICIAT MET DEZE PETITIE MAAR DENK ERAAN DAT GEBED HET KRACHTIGSTE EN LIEFDEVOLSTE WAPEN IS EEN WAPEN DAT NIET DOOD MAAR ENKEL DE WERELD KAN VERBETEREN.
FAM.HANNES-VAN BEERSEL
Proficiat voor de initiatief nemer!!
Monique Tonino
Wanneer Wijlen Koning Baudewijn dit gewild heeft, zal hij ook de nodige vergunning van toen gekregen hebben. Waarom zulk een kabaal voor de verspreiding van de Evangelische waarden? Waarom zulk een gejoelvoor de christelijke spiritualiteit en het volgen van onze Schepper?
Monialen van Opgrimbie moeten blijven... zijn er soms geen anderen die het land moeten verlaten???
Er moesten meer van dergelijke gemeenschappen zijn in onze maatschappij.Het zijn bronnen van rust, diepgang en vrede ... Hebben we broodnodig.Kathelijne
Lijkt mij dat het er niet eerlijk aan toe gaat daar. Volgens mij is alle ophef er gewoon omdat het om een Religieuze orde gaat... als het een ander gebouw was.. zo niemand staan te protesteren...
Re:
Ikkan dit alleen maar tenvolle onderlijnen en van ganser harte steunen als gelovige!
Piet Vandeur
Gebed
Deze monialen bidden in de plaats van de velen (ook gelovigen)
die bidden niet belangrijk vinden of er geen tijd voor over hebben.
Laat hen hun roeping volgen, zoals wij ook de onze moeten volgen.
dank u lieve zusters, er wordt ook voor U gebeden, beloofd.
Myriam
Re:
Inderdaad, er zouden beter echte onrust zaaiers verbod van woonst moeten krijgen.
Ik viseer hiermee niet buitenlanders of alloctonen, maar al diegenen, van welk ras of geloof ook
die er slechts op uit zijn om de maatschappij te ontwrichten en te schaden.
Geachte ,
De zusters Monialen van opgrimbie wil ik zeker steunen . Zij mogen niet weg .Dagelijks bid ik mee met Radio Maria . We nemen de zusters mee in onze intenties .Bedankt voor het mooie werk dat jullie doen .Hoogachtend , Neyt Katrien
Onze samenleving moet dringend menselijker worden.
The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the (good) people who don't do anything about it.
Albert Einstein
Read more at http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/alberteins143096.html#3vfbHWtwF0rXqJao.99
| This discussion has been closed. |