SKB moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
als dit ook nog weg gaat hebben we helemaal niks meer
This comment has been removed by the person who wrote it.
en met succes.De behandeling is er prima.
Waar zeurt die directeur over straks is hij weg en in de Achterhoek zitten we met de brokken.
Weg met die vent en een normaal denkend mens er in.
Vindt het een goede actie dat het winterswijkse ziekenhuis moet blijven. Winterswijk is een prima ziekenhuis. Maar ik hoop wel dat de samen werking met Doetinchem straks niet automatisch inhoud dat je doorgetstuurd wordt vanuit Doetinchem naar Enschede bij ernstiger problemen.
Want daarom ging ik nou juist naar Doetinchem ipv w-wijk de laatste tijd. Naar Enschede wil ik echt nooit meer heen!!!!!!
Verschrikkelijke mensen daar en kan het weten want heb er verschillende malen gelegen.
Het SKB moet in Winterswijk blijven, want dat is mooi dicht in de buurt!
En het is een hartstikke goed ziekenhuis, alleen maar goede ervaringen mee, dus.....
Maar het moet wel in de 'buurt' blijven!
het straald rust uit en vertrouwen.
het is makkelijker te berijken dan Enschede en ook voor de eenvoudige mens is het te behappen
het moet er gewoon zijn het hoort bij de achterhoek en het is proffessioneel
Te duur slingeland ziekenhuis
Aangezien de kosten van nieuwbouw hoger uitvallen maken we het gewoon iets groter. Hierdoor valt de bouw per m2 weer lager uit. Hoe komen we aan extra vulling? We sluiten skb winterswijk, dan gaaan deze mensen automatisch naar doetinchem. Echter de oost achterhoeker laat zich niet naar het slingeland brengen en gaat naar bocholt of het mst, dus jullie rekening gaat niet op. Je hebt straks winterswijk verkloot en doetinchem moet saneren. Dit houden we zeer goed in de gaten want er is een wet bestuurlijke aansprakelijkheid en die gaan we zeker toepassen aangezien het voorspeld had kunnen worden getuige dit betoog.
| This discussion has been closed. |