Sierd in Fifa
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sierd in Fifa.
|
Gast |
#12014-11-22 18:18domme gelul nou word je nie goed van |
|
| |
|
Gast |
#22014-11-22 18:24zeker geen sierd fan? |
|
| |
|
Gast |
#32014-11-22 18:36Geweldig siert for president |
|
| |
|
baas |
#42014-11-23 00:17Eindbaas, toen die johan derksen uit diste, tijdens de WK in brazilie
|
|
| |
|
Gast |
#52014-11-23 17:24Sierd is een baas! |
|
| |
|
Gast |
#62014-11-23 17:27SIERD 4 PRESIDENT! |
|
| |
|
Gast |
#72014-11-23 17:29Zonder Sierd, geen FiFA |
|
| |
|
Gast |
#82014-11-23 17:39Ik vind het leuk als er een nieuwe commentator komt in FIFA 15 |
|
| |
|
Gast |
#92014-11-23 17:42hahahahahahaha |
|
| |
|
Goed ga zo door |
#10 Oké2014-11-23 17:43Goed ga zo door |
|
| |
|
Gast |
#112014-11-23 18:02goede petitie |
|
| |
|
Gast |
#122014-11-23 18:21DOE DIT IK WORD GEK VAN EVERT TEN NAPEL EN JOERI MULDER |
|
| |
|
Gast |
#132014-11-23 18:22Ik ben voorstander |
|
| |
|
Gast |
#142014-11-23 21:31Hoop ik wel :) |
|
| |
|
Gast |
#152014-11-30 11:28Sierd is inderdaad een held! Evert ten Napels is afgeschreven. Helemaal op. Vervang trouwens youri mulder ook gelijk voor WIM KIEFT! Mooi duo. |
|
| |
|
Gast |
#162014-12-01 17:42t commentaar van Sierd de vos is altijd toppie,dus hoort zeker op t FIFAspel |
|
| |
|
Gast |
#17 Re: domme gelul nou word je nie goed van2014-12-02 10:54Idd, Yuri en Evert beginnen te vervelen |
|
| |
|
Gast |
#192014-12-09 21:26Sierd in FIFA 16 ! |
|
| |
|
Gast |
#202014-12-12 14:16Ik zou echt blij zijn als Sierd de Vos als commentator komt in FIFA |
|
| |
|
Gast |
#212014-12-31 22:43Super, Sierd is gewoon geniaal, hij moet er gewoon in! |
|
| |
|
Gast |
#222015-01-08 18:44Omdat Evert ten apel zuigt |
|
| |
|
Gast |
#232015-01-10 14:18Sierd in FIFA! |
|
| |
|
Gast |
#24 Sierd de beste2015-01-11 23:31Sierd de vos is een geweldige goede man en een leerzame komiek laat hem alsjeblieft echt graag in de volgende fifa komen zo snel mogelijk zelfs |
|
| |
|
Gast |
#252015-01-22 21:55Ik vind helemaal mooi |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.