SAMEN KUNNEN WE HET!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat ieder mens recht heeft om veiligheid en geluk te zoeken. En omdat de wereld van iedereen is.
De titel van de petitie sprak me niet aan. Het verhaal is prima.
zeker niet mee eens. 70% van de asiel zoekers mag blijven, die halen hun gezinnen hier naar toe, echter slecht 35% van degenen die hier blijven zal werk vinden, de rest behoort dus tot de groter wordende groep allochtone profiteurs. En laat dat nou net voornamelijk moslims zijn. Niet allemaal maar wel de meesten.................met een te tolerante houding werk je met de ondertekening mee aan de uitverkoop van Nederland..................even een vraag aan de ondertekenaars ..............hoe snel gaan jullie arabisch spreken want ik geloof nooit dat het allemaal lieverdjes zijn. Nadenken voor dat je tekent. In 40 - 45 dachten de NSB-ers ook te streven naar een beter Nederland. Wordt niet het zelfde !!!
Goh, als je hersenloos zou zijn zou je bijna gaan janken van zoveel meelevendheid. Moet toch een fijne gedachte zijn om je islamitische medemens een hart onder de riem te steken , volledig onwetend over het gegeven dat je kleinkinderen wellicht op gaan groeien in een islamitisch Nederland. Beseffen de meesten hier wel met welke motieven de gelukszoekers hier komen ? Hebben de meesten zich al eens afgevraagd hoe christenen worden behandeld in de landen waar de huidige vluchtelingen vandaan komen? Waarschijnlijk niet. Succes ......... maar ik blijf strijdvaardig voor mijn Nederland ............... Dat die vluchtelingen ooit het wilhelmus zullen zingen is natuurlijk onzin
| This discussion has been closed. |