RedhetIJssportcentrumEindhoven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Kan toch niet stoppen...???!!!
Na 25 jaar kan ik eindelijk me sport weer beoefenen
Ik zit nu bij Team Joe Bar en heb ik 1 seizoen kunnen spelen en heb het blijkbaar in me bloed
En dan moet ik het nu weer op geven
Slaat nergens op
Eerst alle jeugd aansporen te gaan sporten en dan het weer afpakken
Ze weten niet hoeveel mensen zo wel kinderen als volwassenen ze zonder hun geliefde sport zetten
Ik zal d'r alles aan proberen te doen wat mogelijk is om onze ijsbaan een deel van Eindhovens trots te laten bestaan
Wie dus iets verzuimd te doen moet maar op de blaren zitten.
Misschien een idee om weer meerdere tijdsblokken in te voeren, zodat de prijs weer naar beneden kan. Zo wordt het voor mensen die 1 of 2 uurtjes willen gaan schaatsen weer betaalbaar.
Dit missen zou heel vervelend zijn maar mogelijk ook het einde van het bestaan van onze club.
Stop met de subsidies voor schaatsen
Waarom zouden mensen die niets om de folkoristische activiteiten (langebaan)schaatsen en ijshockey geven, moeten betalen voor de hobby's van iemand anders? Het staat iedereen vrij om zelf een ijsbaan te beginnen of over te nemen. Als er echter, zoals in Eindhoven, geen behoefte is aan een ijscomplex en te weinig mensen er gebruik van maken (en er dus te weinig inkomsten zijn om het geheel rendabel te maken), dan moet de ijsbaan gewoon verdwijnen. Stop met de jaarlijke subsidies om een niet-rendabele ijsbaan in stand te houden! Er zijn genoeg andere sporten die men kan doen als hobby of voor de gezondheid, waarbij de verenigingen en sportgebouwen wel zichzelf kunnen bedruipen, zonder te teren op belastinggeld.
Het zorgt ervoor dat velen hun liefhebberij en sport kunnen beoefenen.
Oftewel het moet aangepast worden naar de huidige maatstaven en open blijven.
Veel steun van ook een sport liefhebber.
Het brengt de mensen samen en 40 jaar traditie mag je zomaar niet weggooien.
| This discussion has been closed. |