Red de watertoren Zandvoort
Neem contact op met de schrijver van de petitie
verleden
Gr Ferrie
Watertoren nieuwe stijl
Een idee
Re: Watertoren nieuwe stijl - Afstudeerproject
#5: Daniela - Watertoren nieuwe stijl
Dat ben ik nou helemaal met je eens.
De watertoren als restaurant heb ik nooit gekend. Daar ben ik te jong voor, maar het inspireerde me en daarom het ik het als afstudeer project (interieuradviseur) gebruikt.
Ik wilde de toren zijn oude grorie weer terug gegeven en heb een nieuw ontwerp voor een restaurant gemaakt.
Je kan er zo ontzettend veel mee!! Het is jammer dat door het achterstallig onderhoudt er veel geld in gepompt moet worden om het op te knappen.
watertoren...
alles
Ideeën voor de watertoren.
Een stichting die de exploitatie doet. Het restaurant weer openen, de kantoorruimtes verhuren, in de ruimte beneden een mooi Zandvoorts museum. Misschien een oorlogsmuseum.
En natuurlijk kaartjes voor de "uitkijktoren" verkopen.
Re:
Beste Mensen.
Mijn naam is Yvonne Roosendaal van Radio ZFM Zandvoort.
Heel graag wil ik jullie uitnodigen a.s zaterdag 2 februari.
Tijdstip is: 10.25 uur.
We zenden uit vanaf Hotel Hoogland.
Westerparkstraat 5. 2042 AV Zandvoort.
Zij zorgen voor de aangeboden koffie of thee.
Wij voor een goed programma.
Kom a.u.b 5 minuten eerder.
Met vriendelijkegroet.
Yvonne Roosendaal redactie.
5731466 / 06 13 86 73 94.
er is al genoeg afgebroken hier !!!
Zelfs zou ik ook wel de watertoren willen hebben, dus kopen als het bedrag maar symbolisch is.
gr N
watertoren
Misschien iets voor Henny van de Most die heeft de watertoren van Rouveen tot een fantastische attractie omgebouwd.
De Zandvoortse toren is veel aantrekkelijker voor zoiets, qua ligging
Ferry en Sien.
De watertoren is het gezicht van Zandvoort van welke kant je ook komt en vooral als je weer thuis komt.
| This discussion has been closed. |
Houwen zo !!!!!
Het kan gebruikt worden als een cultureel gebouw, hotel, restaurant, appartementen of een een combinatie van die. We hebben al zo veel verloren in dit dorp, waar stopt het.