POLITIE-CAO 2015
Neem contact op met de schrijver van de petitie
salaris
Ik wil een beter salaris. Ik verwacht geen tonnen maar een redelijk salaris moet mogelijk zijn. Het kan niet zo zijn dat een ongeschoolde net zoveel verdient als een agent die geleerd heeft. Daarnaast zal een ongeschoolde nog in loon stijgen waarbij de politieambtenaren al hun max zitten. Wil ik mijn rekeningen kunnen blijven betalen met de huidige inflatie moet ik er wat bijkrijgen.
Een ontzettend goed geformuleerde argumentatie. Ga vooral zo door.
Het zal duidelijk zijn dat ik (63 jaar) er VOLLEDIG achter sta.
Afspraken (contracten) die in het verleden met de organisatie gemaakt werden, zijn met één 'pennestreek' weggevaagd!
Kijk óók eens naar het ouderenbeleid in de ons omringende landen.
Met name de zware belastingen op onregelmatigheid en de huidige pensioenregeling.
Nu geen duimbreed meer toegeven. Alles stopzetten. Niet meer onderhandelen. Eis is eis en met minder gaan we niet meer akkoord of aan tafel. Bovendien extra eis er bovenop. Deadline 14 dagen. Minister dag niet akkoord, wordt de eis van 3,5 % met nogmaals 3,5 % verhoogd. Gekkenwerk ???? Abosoluut niet gewoon doen, laat eens zien waar we recht op hebben. Onze minsters wijzen graag naar het buitenland maar over politiesalarissen gaan we het dan niet hebben. Wij lopen minimaal 10% achter sinds 2001. Dan is 7 % nog een milde eis.
Alle voorgaande acties maken totaal geen indruk in den Haag. We pesten de burger een beetje en we rotzooien wat aan. Dat is geen actie voeren, dat is soft geneuzel in de ruimte.
Maar het politiewerk doe je met hart en ziel, maar ons werk wordt afgebroken alleen om Rutte in het zadel te houden.
Mag eindelijk wel wat gebeuren.
Omdat actie ondernemen noodzakelijk blijkt. Hard werken is klaarblijkelijk niet meer afdoende