POLITIE-CAO 2015
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Helaas zijn wij als politiemensen de afgelopen jaren er financieel niet beter op geworden. Helaas hebben wij het
tot nu toe ook niet getroffen met onze verantwoordelijke Ministers die geen oog hebben voor de politieman/vrouw
en ATHer. (Weg)bezuinigen en zelf scoren zijn ze goed in, maar meer salaris zat er niet in. Het wordt tijd dat dit eens
gaat veranderen.
Nu is het de beurt van onze huidige kabinet om loyaliteit aan ons te tonen! Het mag misschien niet hardop genoemd worden, maar:
Loyaliteit en integriteit van overheids-medewerkers, dus zeker ook de Politie, dienen een goede balans te hebben met een redelijk beloningsstelsel.
En als ik dan kijk naar mijn rooster met onregelmatigheid waar mijn vrouw en gezin vaak last van hebben. Als ik kijk naar de waardering en het echt contact hebben met je werkgever. Waaruit waardering zich niet alleen uit in woorden maar ook keiharde verzorging van je personeel. Dan mis ik na 4 jaar tijd wel heel veel aandacht op dit vlak.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ik mis de handhaving van RPU en nachtdienstontheffing in de petitie. Het wordt eens tijd dat wij daadwerkelijk gewaardeerd worden om wat wij doen. Waar andere weggaan moeten wij optreden ook in een steeds agressiever en gekker wordende maatschappij. Zowel lichamelijk als geestelijk krijgen wij veel te verwerken. Elke dag weer ten dienste staan van de maatschappij voor een appel en een ei.
Vergeet het AT personeel niet a.u.b.
Er zijn ook veel AT (Administratief-Technisch) collega's die dag en nacht klaar staan voor de executieve collega's. Al dan niet met piket of gedrevenheid om samen de "klus" te klaren.
Bij deze AT groep is er ook al flinke vergrijzing aan het optreden en heel wat collega's hebben ook een flink aantal werkjaren achter zich. Vergeet deze groep ook niet a.u.b.