POLITIE-CAO 2015
Neem contact op met de schrijver van de petitie
gast
Na 40 dienst- cq overheidsjaren heb je genoeg bijgedragen aan de maatschappij en zeker als diender.
mieke van de molen-grapendaal
Ze worden gewoon onderbetaald. Ze kunnen beter als BOA gaan werken due verdienen zonder opleiding meer dan agenten
We worden al jaren afgescheept en geschoffeerd door onze werkgever.
De minister zal voor eens en voor altijd duidelijkheid moeten verschaffen hoe hij over ons en ons werk denkt.
De enige manier waarop dat kan is ons de % verhoging te geven en ook de verhoging van piket en onregelmatigheidstoeslag toe te kennen.
Ook zal hij zoals in andere reacties al is onderschreven moeten toegeven dat ons beroep een zwaar beroep is waarbij het noodzakelijk is dat de "ouderen" op tijd moeten kunnen stoppen met dit werk en dan mogen genieten van hun oude dag. Na 42 jaar vind ik het lang genoeg en ik draag mijn job graag over aan de jeugd.
Oh ja het einde van deze softe acties is voor mij al daar. Harde acties leg de boel maar plat, geen voetbal geen ... alles plat.
Inmiddels 43 dienstjaren achter de rug. Zou er met 57 jaar uit mogen, werd mij gezegd. Niet dus. Gewoon niet zeuren en doorwerken. Ik ken inmiddels de nodige lichamelijke problemen (jicht) maar moet nog wel even doorbijten om een redelijke levensstandaard te behouden. Overheid is, wat mij betreft, onbetrouwbaar.
Marcel
Zo teken je een petitie en denk je na over je baan en de waardering voor wat we met z'n allen doen, dan hoor je op het nieuws dat een collega bij een aanhouding in Ede meerdere malen is gestoken en zwaargewond is.
Minister word wakker.
Ik sta volledig achter deze petitie!!! Ik werk nog geen 10 jaar bij de politie en heb al vrij veel heftige situatie's gezien en mee gemaakt. Naar mate ik meer ervaring krijg begin ik mij steeds meer af te vragen of het loon wat wij nu ontvangen voldoende is voor ons mooie werk met de vele risico's. Ik hoop van harte dat de politiek tot inkeer gaat komen, en zal inzien dat de huidige eisen noodzakelijk zijn voor politie mensen!
Prima actie maar ik mis een punt welke ik eigenlijk ook wel heel belangrijk vind en dat is het plannen van diensten, geen gebroken diensten en nee niet nog meer weekeinden. Ons sociale leven is ook van belang !!!!!