POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR
POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / Burgerinitiatief vakbonden / Opmerkingen
|
Gast |
#12018-02-09 18:09Beste Dolf, Ik lees in de voorstellen niets terug van politieagent tot 62 jaar. Ik ben bijna 63. Hoelang moet ik straks nog gaan sparen? Groeten, Geert Nijens Een teleurgesteld NPB lid. |
|
| |
|
Gast |
#22018-02-09 18:56Weinig vertrouwen in de inbreng van de vakbonden. Zij zijn het die al onze rechten de afgelopen jaren hebben verkocht. Nu willen ze mooi weer gaan spelen middels de inzet van een burgerinitiatief. Het wordt tijd dat de vakbonden eens bewijzen de belangen van hun leden daadwerkelijk te behartigen. |
|
| |
|
Gast |
#32018-02-09 19:03Hartstikke goed en blijf geloof houden in ONZE goede intentie dank je wel voor jullie inzet groet Ko Weijts |
|
| |
|
JK |
#42018-02-10 07:36Hoor nu dat de bonden al weer niet op één lijn zitten mbt de komende CAO onderhandelingen en de daarin ter sprake te stellen pensioen perikelen. Wat ik ervan begrijp is het vooral de ACP (waarbij ondergetekende is aangesloten) dat al weer op de rem gaat staan. Buitengewoon tereurstellend. Laat ze nou eens een keer één front vormen, en er, naar Engels voorbeeld, keihard ingaan. Dit komt de werkgevers prima uit. Werkgevers gedeien bij "verdeel en heers". Met onze bonden hoeven ze niet eens te verdelen, dat doen de bonden zelf al !! |
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.