POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR
POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / Spreiding bekendheid / Opmerkingen
|
Gast |
#12016-12-17 23:34Hi Dolf, misschien is het beter om de petitie tijdens de briefing onder de aandacht van de collega's te brengen? |
|
| |
|
Gast |
#22016-12-19 06:56Ik zie mijzelf op mijn 67e niet meer achter boeven aanrennen.... Dit is een beroep dat je niet kan uitoefenen tot je 67e. |
|
| |
|
Klaas Flikkema |
#32016-12-23 18:12Mee eens.Ik zie mijzelf op mijn 67e niet meer achter boeven aanrennen.... Dit is een beroep dat je niet kan uitoefenen tot je 67e. |
|
| |
|
Gast |
#42016-12-23 21:33Het is misschien ook een idee om te registreren hoe dit nieuwe korps omgaat met oudere werknemers. Dit is ten hemelschreiend. Als je gebruik maakt van rpu en of nachtdienstontheffing dan wordt je acuut vij het grof vuil gezet. Ook na 42 onberispelijke dienstjaren Gerrit fris |
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.