Park Spoor Zuid NU !
Park Spoor Zuid NU ! / Mededelingen / Nieuws over Park Spoor Zuid NU ! / Opmerkingen
|
Gast |
#12013-11-21 11:24Bedankt! toffe job... samen gaan we zeker winnen!! |
|
| |
|
Gast |
#22013-11-21 11:32Aangezien Antwerpen een woestijn is wat parken betreft moet er van de konijnenwei een park gemaakt worden ! Beton heeft voka al genoeg ! En wij hebben genoeg van voka ! |
|
| |
|
Gast |
#32013-11-21 11:58goed gedaan hopelijk veel volk op de bijeenkomst |
|
| |
|
Gast |
#42013-11-21 12:32Ik kan er niet bij zijn omdat ik moet werken. Maar ik ben vooral pro avontuurlijk, natuurlijk groen met speel- en recreatiemogelijkheden. Dat mag een park zijn, maar lieft met meer natuur dan kunstmatige infrastructuur. |
|
| |
|
Gast |
#52013-11-21 12:38succes, ik kan er helaas niet bij zijn, maar jullie hebben mijn steun, vriendelijke groet Katrien Meganck |
|
| |
|
Gast |
#62013-11-21 13:30Wij kunnen niet komen, maar steunen jullie actie volmondig! Niet opgeven! |
|
| |
|
Topsy |
#7 PSZ2013-11-21 15:30Ik heb anderhalf jaar in Brussel gewoond. In tegendeel met wat waarschijnlijk heel veel mensen denken is het daar eigenlijk veel aangenamer wonen dan in Antwerpen. Twee hoofdredenen: groen en openbaar vervoer. Brussel is vol van parken en parkjes. Brussel is zeer groen en het openbaar vervoer is er zeer degelijk, zelfs als je er voor de eerste keer komt is het vrij gemakkelijk je weg te vinden. Antwerpen is grijs en het openbaar vervoer is zeer zeer slecht, enkel als fietser ben je beter af in Antwerpen (en automobilist? geen idee ik rij niet met de auto). Park spoor zuid is een plicht tegenover de Antwerpse inwoner, al zou meer in het centrum ook wat meer groen op zijn plaats zijn. |
|
| |
|
Gast |
#82013-11-21 18:28Nu de Sinksenfoor waarschijnlijk naar de konijnenwei verhuist kunnen we het park zeker op onze buik schrijven! En dat voor enkelingen..... |
|
| |
|
konijntje Gast |
#92013-11-21 21:07Belangrijk is om de huidige doorgangsweg voor gemotoriseerd verkeer te verleggen naar de rand naast de ring, zodat het park aansluit bij de bebouwing. Een tram kan wel in de buurt van de bebouwing. En verder moet het park echt wel groen zijn, met veel bomen! Nabij de bebouwing kunnen er plekken voor stadstuinieren voorzien worden. |
|
| |
|
Gast |
#102013-11-23 21:30ik heb les die avond, maar ik wel via deze weg graag PRO stemmen... Succes ! pS |
|
| |
|
Ex-Zuidbewoner |
#11 spoor Zuid & konijnenwei2013-11-23 21:36en was er ooit geen sprake van de "kmo-zone" op Petrol Zuid uit te breiden ?... Kan iemand die avond daarover interpelleren, want ik kan helaas niet komen ! Ik zal duimen voor meer groen in "A". Ex-Zuidbewoner |
|
| |
|
Gast |
#122013-11-24 15:00succes! |
|
| |
|
Gast |
#132013-11-27 08:37meer groen en open (speel)ruimte is noodzakelijk in de stad. het bestuur zegt de stadsvlucht tegen te willen gaan, maar dat lukt zeker niet als ze plannen voor parken afschaffen. indien er een volwaardig alternatief in de stad is, (bijv. gedempte zuiderdokken)hoeft het zuidpark voor mij niet noodzakelijk op de konijnenwei. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.