Oproep voor neutraal aangenaam voetbal commentaar
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Oproep voor neutraal aangenaam voetbal commentaar.
|
donearlenspry |
#12011-11-07 00:30uiteraard sta ik zelf achter deze petitie |
|
| |
|
Gast |
#22011-11-07 18:10ik kan onmogelijk van goed voetbal genieten wanneer Frank Raes commentaar geeft,er is onvoldoende kennis en zijn verslaggeving werkt iedereen op de zenuwen,is ook heel dikwijls partijdig. sorry Frank,ik vind je een toffe kerel,maar niet als reporter. |
|
| |
|
Jonas Gast |
#3 Agreed!2011-11-07 21:36Absoluut niks tegen de persoon Frank Raes (die we wellicht geen van allen echt van nabij kennen), maar de commentaar is hemeltergend bij vlagen. Ofwel ben je objectief (of tracht je 't te zijn), ofwel ben je licht chauvinistisch. Het omgekeerde is echt not done. De mensen van Sporza radio geven bv. wél meestal het goede voorbeeld, zoals Vandenbempt, Boudeweel, etc. Ook Filip Joos doet het zeker niet onaardig. Meer dan voldoende potentieel dus! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.