Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Tja,waarom heft de gemeenteraad eigenlijk voor deze omhoog getilde man gekozen???
Niet voor deze persoon zelf denk ik...maar voor zijn wederhelft Kwalbert...
Zou goede en gratis reclame voor de stad zijn....
Nou,gratis reclame hebben we...als straatdealersstad van Nederland!
En of we hier nou op zaten te wachten???
Meneer Hoes,die stijve kop van u...kost onze stad zijn veiligheid.
Ik heb nog nooit last van blowers gehad,want die zaten in de shops!
Nu heb ik wel vette overlast van de straatdealers...met alle gevolgen van dien.
En waarom mogen ze in Amsterdam wel nog in de coffeeshops wiet verkopen aan buitenlanders???
Omdat die volgens meneer Hoes niet zo'n uitschot zijn,als de buitenlanders die hier komen...
Schandalig dat een zgn burgermeester zoiets durft te zeggen.
Hoop dat u snel terug gaat naar het schone Brabant,kunt u daar de dictator uithangen.
En ik hoop dat al die straatdealertjes eens voor uw deur gaan dealen en mensen bedreigen,weet u ook eens hoe dat is!
Voor alle coffeeshophouders...veel sterkte...and keep up the good work!!!
Hoes is vanaf het begin een ongelukkige keuze geweest. Het begon met de plastic glazen voor de carnaval, toen was hij net een blauwe maandag hier en probeerde meteen zijn stempel op deze mooie stad te drukken.
Zijn beleid slaat nergens op, hij is gewoon de loopjongen van Opstelten.
Weg met die man, de stad kotst hem uit!
Hoes moet weg
Wat eens een geweldige mooie Stad was is dit een Stad die in een rap tempo aan het verloederen is.
Hoes gaank naor hoes
Een goed burgemeester had met handhaven gewacht op de uitspraak van het hof.
Als iedereen hier nu een samen op de markt zouden staan en echt duidelijk maken dat ie moet oprotten perdirect dan moet er wel gehoor aan zijn. Zoniet slaan we alles na de klote
als t dan toch kapot moet hier dan liever dat we t zelf doen lekker rellen!!!
Smackthatmongol
wat heb je er nou aan gehad Onno?!
http://www.limburger.nl/article/20130513/REGIONIEUWS06/130519571/1056#'Drugshandel_in_Limburg_onderzoeken'
" Maastrichts burgemeester vraagt in de brief, opgesteld voordat de koffieshops hun verkoop aan buitenlanders weer hervatten, extra mankracht binnen de politie. "
bang om maastricht
maar ik besef me dat het werkelijkheid is en dat er mensen zijn die erg bang zijn in maastricht maar ik besef me ook dat er mensen zijn die het bang zijn dadelijk moe zijn en zelf wat gaan ondernemen en dan is het loos in maastricht en het ergste is die mensen die worden dan hard aan gepakt en dat voor iets wat Onno heeft veroorzaak
ik leef met de mensen mee die straks zelf iets gaan ondernemen
| This discussion has been closed. |
Nog een flater onder de 'leiding' van Hoes...
Lachwekkend...
Een goede fiets is sneller ! en goedkoper !
Elke drugsrunner op een scooter lacht ze vierkant uit.
Dit geld had beter kunnen worden besteed aan ouderen die geen subsidies meer krijgen op hun electrische-bureaustoel.
Kunnen ze niet fietsen zonder zijwieltjes zeker de slome dikke stadswachten van Maastricht ?
25 km/u en 2400Euro per stuk.
Een goede fiets met een FITTE STADSWACHT !
Is sneller...
Zeker in bochten en op hobbeltjes ;)
!!!
Link: http://www.nujij.nl/politiek/maastrichtse-stadswachten-krijgen-e-driewielers.23062045.lynkx