Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben in Limburg geboren,getogen en er 43 jaar gewoond,werk in Limburg ben cz verzekerd,betaal belasting aan onze regering en omdat ik dan 500 meter over de grens woon in "Europa" word ik gediscrimineerd door een burgervader (zakkenvuller)ronduit schandalig.
de straten lopen over met de runners uit holland.
hoes ga naar huus,want daar beure rare dingen
hoes nu kijk eens uit je raam,wat is er aan de hand
couplet 2
de missie van jouw is echt niet meer te "bringe"
hoes trap et af, je verhaal klopt van geen meter.
zoek je troost bij Opstelten je meester.
meer coupletten welkom
tnx
Re:
Je moet ook geen Hollander burgemeester maken van de hoofdstad van Limburg, die begrijpen er niets van! Ze missen de cultuur, ze begrijpen niet dat we aan de grens met Duitsland en Belgie liggen. Dus laat een Limburger het burgemeesterschap overnemen, dan hoef je niet in discussie te gaan met iemand die denkt dat hij het begrijpt, maar meer kapot maakt dan goed is! Weg Onno, go home!
go home
Bij Onno Hoes op de koffie ???
Wordt het niet eens tijd dat de Maastrichtenaren het heft in eigen handen nemen. Met een paar duizend man Onno Hoes thuis eens gaan bezoeken.
Als daar bij Onno Hoes thuis alle ruiten worden ingegooid, lijkt me de boodschap voor hem wel duidelijk. Ik meende dat hij op de Grote Gracht woonde. Dat die vuile flikker samen met zijn TV nicht maar snel oprot uit Maastricht. (cremeren zou nog beter zijn, dan zorgt hij elders niet meer voor overlast, behalve een rookwolkje)
Leest het verhaal op: http://sp00kje.nl/fred-den-b-slachtoffer-van-corrupt-justitiebeleid/
Ik zou wel eens willen weten wat dit grapje van jou de middenstand in het centrum tot nu toe gekost heeft.
Ik hoor ze alleen maar klagen......
Wij lopen omzet mis
Waar het mij en veel andere ondernemers vooral om gaat is de enorme afname van toeristen uit het buitenland. Ik heb mijn winkeltje mede dankzij deze toeristen kunnen opbouwen en kan nu net mijn hoofd boven water houden. En ik ben niet de enige, er zijn vele ondernemers in Maastricht die omzet mislopen. Zelfs de gemeente zelf loopt omzet mis,
Waarom?
Stop die wietpas!! en laat Maastricht weer tot leven komen.
De kostbaarste en domste beslissing ooit
Ik hoop dat ze net zoals de rest van Nederland meteen stoppen met de wietpas en de buitenlanders gewoon weer toelaten. Het is 2013, discrimineren kan echt niet meer in deze tijd.
Ik zal deze petitie doormailen aan al mijn vrienden en kennissen en hoop hierdoor een steentje bij te dragen aan het stoppen van de wietpas.
En verbieden die zooi.
Lekker jointje
coffeeshops
bedreiging metmes van kinderen
hij heeft geen last van straat dealers in zijn buurt wat de burger onder vind maakt hem niets uit wat voor hem telt is hoe hij zijn zak kan vullen ga terug naar holland en geef ons weer een echte burgervader zodat onze kinderen veilig zijn op straat
| This discussion has been closed. |
Re:
#169: dink aon de pum hoeske derum -
HULDE!