Petities.com

no2morrowlandXL

no2morrowlandXL

Gast#26 May 27, 2014, 08:36
Belachelijk dit! Het beste festival van de wereld proberen af te schaffen, jullie horen daar juist trots op te zijn!! Een festival dat beter georganiseerd is dan Tomorrowland ga je (bijna) niet meer vinden! En reken maar dat de afschaffing van Tomorrowland nadelige gevolgen heeft voor JULLIE economie en je een hoop mensen over de hele wereld teleursteld.
Gast#27 Jul 10, 2014, 08:19

Waar waarheid ontbreekt is er geen kennis !

#15: fons - Onverdraagzaamheid

@15 -  U vergeet oa het dagelijkse  vuurwerk na het evenement  en zoals verleden jaar de kanonnen die zogezegd de wolken moesten verdrijven..Ik nodig U gerust uit om mijn hond eens bij te houden .....leven en laten leven beste fonske

buur#28 Aug 10, 2014, 22:05

Verhuizen? Wij hebben hier gebouwd,om van het lawaai af te zijn, enkele kilometers verderop.

Na 2j, kregen we dit festival op ons dak.....

Aan de zuidkant al een nieuw raam gestoken, zonder verluchting, en het originele raam bleek dan ook nog eens slecht geplaatst te zijn! Wie betaalt dat?

Met dank aan het rode bestuur, dat alles hier kapotgemaakt heeft, en dus ook in de verkoop van deze verkaveling betrokken was...

De petitie van 500handtekeningen, ooit van gehoord?

Antwoord van TML : die zijn alleen maar verkregen door te zeggen dat we 2 weekends zouden organiseren......hoeveel os 1 +1 ?

De 2e petitie:weer 500handtekeningen

Antwoord van Tml :alle, is dat echt, zijn er nog zoveel mensen tegen....?

Een lachertje dus

Iemand al gehoord van de drugsdoden? Nee, hoor, mooi stilgezwegen door de pers....

Er is een familielid bij uit onze wijk.....

Drugs:ah,ja, verstoppen ze die in de grond?

Antwoord:dan zullen we de drugshond eens een keertje meer laten rondgaan.....

Het is pas sinds vorig jaar, dat er wel degelijk op gecontroleerd word, voordien gooiden ze de flessen sterke drank uit de rugzakken, maar bij drugs moest er politie bijkomen,om een pv op te maken,

en dat vroeg te veel tijd........

Al eens meisjes gezien aan de uitgang van de A, die de flessen jenever aan hun mond zetten ?

Ik wel, een boek kan ik schrijven....zal dat eens doen!

En alleen met TML lawaaihinder? Forget it, haast elke week hadden we van jan.

Daarbij mog de feestjes van de lieve buren(de hevige fans van TML ), die ook tot een kot in de nacht duurden...dat is gelukkig nu al wat gebeterd

Vorige week nog kwam iemand bezopen op mijn tuin af, zeggende tegen zijn partner:bwah, dat ziet hier niemand.....en ik antwoordde:ik wel, ga maar ergens anders plassen......volgende keer neem ik er de camera bij, en zet het op You Tube, kunnen we mog eens lachen niet?

En ik zit daar niet voor mijnlezier, he, maar wel omdat ik niet kan slapen

Dus zeg mij niet dat het 'maar' 8 dagen op een jaar is (U vergeet de donderdag)

Ik ben dus 2j na mekaar naar de zee geweest, en de laatste rekening bedroeg 500euro, alleen maar om te kamperen!

Volgend jaar blijf ik thuis, en ga mensen uit de Limburg uitnodigen, ik ben zelf al op Kievit geweest, en nog andere festivals, en nergens staan de huizen zo kort op de weide als hier!

Als je het krantje bekijkt:wij wonen in de GROENE zone, en willen geen gratis kaarten, geen vergoeding, maar het recht om in ons eigen bed, en in ons eigen huis te kunnen slapen.

Wij hebben daar heel veel geld voor betaald!

Ps:ik heb zelf een horeca zaak gehad, en die moeten alle wetten volgen, alsook de discotheken, dus waar haalt TML het recht vandaan om midden in een dorp zoiets neer te poten?

En op de kaart staan? Wie wil dat? Bij navraag op de trein bleek, dat mensen Boom kenden van de A12, en TML hun onbekend was.....

Een bekende sportdokter is hier wat verder al verhuisd omwille van de slechte luchtkwaliteit....

en....bomen zuiveren de lucht, en hoevelen heeft TML er al gekapt, met en zonder toestemming

Maar dat zal de fuivers een zorg wezen....En

jankende honden, dolgedraaide katten.....kinderen die huilend wakker worden,vooral van het vuurwerk..........

By the way, ik heb geen hond, geen kids, geen auto, wel een fiets, maar hoor de klachten....

Velen hebben  zich al een geijkte geluidsmeter aangeschaft, ik denk dat er nu al  iets beter bestaat,en in St Kat Waver (waar ze ook boem boem hebben),sprak ik met iemand van een andere gemeente, waar achter  de schermen, in stilte, ze ook iets aan het klaarstomen zijn tegen TML....

Wij zijn 10j heel verdaagzaam geweest ,hoog tijd dat JB  eens de trein neemt naar Luik, om te zien hoeveel weides hij daar kan inpalmen!!! Wat zouden die mensen daar blij zijn !

En graag sluit ik dit epistel af,met de woorden van mijn campinggebuur,nog geen30, jaren geleden enkele keren op het festival geweest ,nu ,papa, en weduwnaar:

Het is om te z..pen, helemaal van de wereld te zijn, en heel veel  geld op  te doen...

ranst#29 Jul 29, 2018, 18:37

Re:

#18: een buurbewoner -  

wij zijn inwoners van oelegem (ranst) en hebben tot in de nacht last van de daverende boenk van tommorowland. schandalig dat de muziek of tenminste de bas niet lager kan worden gezet. het is alsof er telkens met een hamer in onze hoofden word gedreund!

hebben ze daar allemaal stopjes in hun oren zodat hij nog luider moet staan? kijk maar eens in vogelvlucht op de landkaart waar oelegem ligt... je geloofd het niet dat het zo ver kan gaan die bassen...zo ver van Boom...het is niet alleen hinderlijk voor de buurtbewoners...

ieder zijn muziek vind ik...geen probleem...maar dring hem niet op aan andere mensen aub...

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.