no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gentse Feesten
ach ja, het zal met de verzuring van de bevolking te maken hebben zeker.
enkel jammer dat één van de weinige succesvolle formules in Vlaanderen, de de economie in een kalme periode een gewenste boost geven, terug in vraag wordt gesteld...
schaam jullie!
verzuring
Misschien kunnen die enkele verzuurde klagers van de nood een deugt maken en gezellig een weekendje met hun voetjes int standzand gaan genieten of een stevige wandeling maken in het zwarte woud, dan is iedereen gelukkig
Tekenen maar!
Dees is pas n goeie petitie!
Tekenen maar!
2de weekend moet blijve!!
Re: Gentse Feesten
#102: Yesterdayland - Gentse Feesten
Aan de Gentse Feesten kan je gratis deelnemen als buurtbewoner. Er is een grote variëteit in activiteiten en spectakels.
Hier mag je genieten van het gedreun.
Dat men de buurtbewoners een paar weekendtrips betaalt of een hotel in Gent.
Onverdrazgzaamheif!
De organisatie doet er alles aan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen: autoluwe straten, bewonersstickers, direct takelen van verkeerd geparkeerde voertuigen,... Ik kan dit alles alleen maar toejuichen!!!
In boom kan alles... Jongeren worden ineen geslagen omwille van homo zijn, diefstal, vandalisme, vorig jaar werd ik (hoogzwanger!!) door kind met stok vol op de buik geslagen de moeder stond erbij en keek ernaar... Daar ligt niemand wakker van!!! Maar owee als er ( op een vredevolle) manier plezier wordt gemaakt: dan wordt er geen oog meer toegedaan!!
Welkom in 2014 zeker, shit happens, zolang het maar niet in mijnen hof is!
Moederlijk respect!!
U dikke moeder zelf!
er
#23: exBoomshandelaar - Re: de kleinhandelaar
er wordt gezegt dat TML oh zo goed is voor de handelaars in Boom en dat ze er zoveel aan verdienen maar de meeste van de festivalganers komen ni eens in het centrum.
en als ze zoveel verdienen aan TML waarom overleven heel wat winkels dan niet? ja krantenwinkel in de buurt en supermarkten doen goede zaken tijdens TML maar verder...
Re: er
omdat een winkel die op de rand van het failissement staat niet gered zal worden door 2 weekeindes. voor de rest is het een mooi extratje!
mijn
mijn moeder woont ook in Boom aan de golfblokken... natuurlijk heeft zij daar geen last van. ik woon vlakbij de schorre en ik heb wel last van alle werken want ik wandel dagelijks door de schorre.
Tomorrowland
Re:
Niks plezier afnemen! Het punt is (als dat nu nog niet duidelijk is): zoveel lawaai hoort niet thuis in een klein park in een woongebied.
Er zijn velden in de Westhoek en Limburg (als het per sé in Vlaanderen moet zijn) waar zo'n festival niemand stoort. Wat is de obsessie van TML met De Schorre?
Een sirene, een vliegtuig,... dat is voorbij na 5 minuten. Dit duurt volle twee weekends in de zomer. Als je het opzetten en afbreken erbij neemt (en dat kan je best doen!) hindert TML de buurt gedurende een MAAND!
Re: Re: Re: liever industrie in uw tuin?
#36: - Re: Re: liever industrie in uw tuin?
ik ga daar 's avonds wandelen met de honden maar overdag is dat niet haalbaar voor een korte wandeling met kinderen en buggy.
Re: Re: Re: Moederlijk respect!!
#115: - Re: Re: Moederlijk respect!!
je bent Tomorrowlander
Re:
Als U een festival/feest als overlast defineert, dan moet U een zielig leven hebben...
| This discussion has been closed. |