Petities.com

Neen! Geen Everyday, wij willen Cara Pils.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Gast#1 Feb 17, 2015, 14:39
cara is love, cara is life
Gast#2 Feb 17, 2015, 15:06

Cara Pils is cultureel erfgoed en daar wordt niet mee gefoefeld! 

Gast#3 Feb 17, 2015, 15:09
Cara 4 life
Gast#4 Feb 17, 2015, 15:11
Tis cara trut!
Gast#5 Feb 17, 2015, 15:23

drink cara, faq water

Gast#6 Feb 17, 2015, 15:26

Cara Pils is het nectar van de goden, verander alstublieft niets aan deze drank, zelfs niet de naam. Het logo van cara pils is het mooiste kunstwerk ter wereld

THE TRUE VALUE#7 Feb 17, 2015, 15:35

CARA

CARA FOR LIFE                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Gast#8 Feb 17, 2015, 15:37

Cara moet blijven bestaan of ik bega een caradicalisering !
Hoe durven ze dit de ware Caradrinker aandoen !

CARAA#9 Feb 17, 2015, 15:39

tis cara trut!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen 'everyday'???? CAAARRAAAAAAA OK???!!!!  CARRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA      caaaraaaa

caraaaaaaapilsssss!!! GEEEEN everydaypils

Gast#10 Feb 17, 2015, 15:41

LivenTheLife

Waar gaan we naar toe, een wereld zonder cara. Dat is geen wereld :'(.

Ik voel me bedrogen.... Ik hoop dat het op een dag weer allemaal cv is. Ik hoop dit voor jullie allen.

Gast#11 Feb 17, 2015, 15:49

CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS
CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS CHAOS

Gast#12 Feb 17, 2015, 16:10

Cara Forever & Always

Eerst een prijsstijging en nu dit, een echt schande.
BLIJF VAN ONZE CARA AF!!!

Cara voor allen & allen voor Cara

Caraking#13 Feb 17, 2015, 16:15

All Hail the Cara

Cara Pils is een icoon dat niet mag verdwijnen!                                                                                                                                                              

Vrientschap#14 Feb 17, 2015, 16:17

Ik wil jullie echt allemaal leren kennen jullie lijken me super vrienten ik hou van jullie !!!!!!!!!!!

Gast#15 Feb 17, 2015, 16:34

simpel maar duidelijk:                                   
Cara!!

This comment has been removed by the author of the petition.

Gast#17 Feb 17, 2015, 17:46
Tégen de verdere verloedering van het Belgische bierlandschap, vóór de herwaardering en bevestiging van Cara pils als kwaliteitsdrank!
Gast#18 Feb 17, 2015, 17:49

Cara is gewoon de shit .                                        

Prins Caraval#19 Feb 17, 2015, 18:57

Let's face it, collectieve zelfdoding is het enige statement dat werkelijk indruk zal maken.
Ik stel voor: de dag dat dit in voege treedt om 15u in de bierafdeling van uw dichtsbijzijnde Delhaize.
Dat zal ze leren!! Mhahmhaaha!!!

Gast#20 Feb 17, 2015, 19:18

cara blijft !                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Gast#21 Feb 17, 2015, 19:21

Tis Cara, tis leven                                                                                                                                                             

This comment has been removed by the author of the petition.

Deikel G#23 Feb 17, 2015, 19:43

Cara is my drug

Ik vind dit onaanvaardbaar. We verandere coca cola toch ook niet in één of andere prut naam?

Je zal mooi voor schut staan wanneer je komt vertellen dat je een 'everydayke' gaat drinken.

Cara is leven, cara is feest, cara is mijn drank.

jaak trekhaak#24 Feb 17, 2015, 19:44

Geen everyday! Cara is naam!

cara cara caracaracaracaracaracaracaracaracaracaracaracaracaracaracaracara

za

Gast#25 Feb 17, 2015, 19:46

Re: Schijtbier

#22: Je goede vriend - Schijtbier 

Hou je bek stomme kutmongool, cara is the passion of the worldlives