Museumpark Orientalis moet blijven
Museumpark Orientalis moet blijven / Mededelingen / MUSEUMPARK ORIENTALIS DOOR NAAR 2014 / Opmerkingen
|
Gast |
#12013-10-01 04:42Kijk, dat is nog eens goed nieuws, geweldig! |
|
| |
|
Gast |
#22013-10-01 04:58Heel goed nieuws..... Gr Bernadette Steenhuis |
|
| |
|
Gast |
#32013-10-01 06:07Gefeliciteerd! |
|
| |
|
Gast |
#42013-10-01 06:15Heel fijn, we gaan door met positieve inzet! |
|
| |
|
Gast |
#52013-10-01 06:20Beste mensen in, om en achter Oriëntalis, |
|
| |
|
Gast |
#62013-10-01 06:49Proficiat! |
|
| |
|
Gast |
#72013-10-01 07:26Geweldig bericht, hartelijk gefeliciteerd! En als het nodig is tekenen we tegendie tijd wel weer een petitie, hoor! |
|
| |
|
Gast |
#82013-10-01 07:40Positief bericht en ik zal duimen dat het uiteindelijk goed komt met het museum en het gewoon altijd geopend kan zijn. |
|
| |
|
Gast |
#92013-10-01 09:49Beste Jan, we wisten wel dat het je zou lukken! Proficiat en graag tot ziens komend seizoen (en daarna). We nemen nog contact op. Ensemble Aeide Mousa (Jan Groos). |
|
| |
|
Gast |
#102013-10-01 10:38Natuurlijk vind ik dat Orientalis open moet blijven. Graag zou ik jullie ook financieel willen ondersteunen, maar daar heb ik het geld niet voor. Hoop dat anderen die het wel hebben wat af willen schuiven. Succes met de PR campagne. Maak er wat moois van. Met vriendelijke groeten, Angèle Jorna. |
|
| |
|
Gast |
#112013-10-01 12:19Mooi zo, zet 'm op! |
|
| |
|
Gast |
#122013-10-01 14:39Mooi zo. |
|
| |
|
Gast |
#132013-10-01 15:02Succes! |
|
| |
|
Gast |
#142013-10-01 15:21Negin |
|
| |
|
Gast |
#152013-10-01 15:22Het zou afschuwelijk zijn als dit museumpark zou verdwijnen. Gezien zijn alles omvattende info over de verschillende religies mag dit nu zeker niet verloren gaan. Alleen zo kun je de jeugd en anderen nog iets daarover bijbrengen. |
|
| |
|
Luik |
#162013-10-01 15:23Dit park mag zeker niet verloren gaan. Om nog enig inzicht te krijgen over religieuze stromingen is dit museum zeer belangrijk. |
|
| |
|
Gast |
#172013-10-01 16:26Dat is heel welkom nieuws! Proficiat dat alle inspanningen tot zover erkend en beloond worden. Ik duim voor de verdere toekomst, en zal het park ook blijven steunen. Richard |
|
| |
|
Gast |
#182013-10-01 21:25Hartelijk gefeliciteerd met dit mooie resultaat! |
|
| |
|
Gast |
#192013-10-01 21:42Ja, dit museumpark moet blijven, heel waardevol stuk geschiedenis! Sanny |
|
| |
|
Gast |
#202013-10-01 21:48dank voor uw reactie en veel succes! |
|
| |
|
Gast |
#212013-10-02 04:55Goed nieuws en complimenten voor jullie inzet! |
|
| |
|
Gast |
#222013-10-02 06:45Heel goed nieuws, hoop dat dit bericht nog vele jaren mag klinken! |
|
| |
|
Gast |
#232013-10-02 07:07Fantastisch nieuws! |
|
| |
|
Gast |
#242013-10-02 07:12De laatste keer dat ik er was zag ik al veel meer levendigheid, de mooie nieuwe tuin en het blijft een plek om graag terug te komen. |
|
| |
|
Gast |
#252013-10-02 07:35Jan nogmaals, met veel respect feliciteer ik jou en Orientalis van harte met het succes. Alle succes gewenst bij de voortgang! Herman Lerou |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.