Stilteruimte / Meditation room Haagse Hogeschool
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: violent
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: violent
Re:
En ik vind dat je als NL moslima en aankomend student moet weten dat je in dit geval vind zonder -t schrijft!
Re:
Jouw vrijheid eindigt waar de vrijheid van de ander begint!
Scheiding van kerk en staat betekent ook, dat je naar school kunt gaan zonder telkens geconfronteerd te worden met geïnstitutionaliseerde uitingen van godsdienst.
Oftewel.. wat jij als persoon zelf doet, mag je lekker zelf weten. Als je je maar aan de wet houdt.
Maar een openbare school moet vrij zijn van uitingen van godsdienst.
Re:
Ehm... er is nog geen ruimte, dus wat moet er nu blijven???
Je bent gewoon een VMBO-ertje.. waar bemoei je je mee?
Re: Re:
waarom bang voor godsdienst?? Niemand dwingt jou of een ander om mee te doen! Niet alle gelovigen zijn criminelen en niet alle criminelen zijn gelovigen! Respecteer ook de wens/ keuze van een ander! Nogmaals laat je zelf of een ander niet gek maken. De keuze maak je zelf wel of niet meedoen. Een lege ruimte brengt geen extra kosten met zich.
Re: Re:
Welk respect voor andermans geloof heb jij? Hebben je ouders je dat niet geleerd? Denk dat jij ff naar school moet om normen en waarden te leren.
Re: Re: Re:
normen en waarden? u bedoelt dat ik in de hel moet branden? NIET omdat ik iemand op zn bek sla. NIET omdat ik iemand zn portemenee rip. NIET omdat ik iemand verkracht. NIET omdat ik bij iemand inbreek of zn huis in de fik steek. Nee enkel en alleen omdat ik mij niet onderwerp aan allah of god. En dat noem jij normen en waarden? lekker respectvol ook. dat is onderwerping en niks anders. Jij hebt een god nodig om zogenaamd goed te leven? hoe zielig ben je dan als mens. En even over respect nog ik breng geen boeken uit waarin herhaaldelijk in wordt opgeroepen ongelovigen christenen en joden te doden, hoe respectvol vind je dat dan. religie is niks anders dan mijn groepje pratende apen tegen jouw groepje pratende apen. simplistisch kleuter wereldbeeld uit de tijd dat de aarde nog plat was.
Re: Re: Re:
haha ja daar heb je gelijk in mijn schrijfvaardigheid is idd niet bijster geweldig. maar als je in nederland woont en geboren bent vind ik het nogal raar om in 7e eeuws woestijnarabisch te blijven prevelen
Er is een pastoraat binnen de HHS en waarom geen gebedsruimte???
Meten met twee maten! Foei.
Re:
Kunt u eventueel meer vertellen over het pastoraat op de Haagse Hogeschool? Mvg
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.