Stilteruimte / Meditation room Haagse Hogeschool
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: violent
Re:
Precies......de een heeft daar een gebed/meditatie voor nodig en de ander luistert graag naar hardrock....of rent graag buiten.....we kunnen toch niet aan ieders behoeften voldoen.
Eirene
Re: Re:
Ik zie dat je zelf ook wel baat zal hebben bij zo'n Nederlandse taalles. Wanneer je iemand een taalcursus adviseert, is het misschien handig als je zelf ook correcte zinnen maakt. ;)
Re: Re:
Belachelijk dat hier anno 2016 nog een groot aantal mensen als jij bestaan!
Re:
Aah wat mooi om te zien dat je geloof houdt in Allah swt. Moge Allah je leiden tot een rechte pad! InshaAllah zal er een "dergelijke ruimte" komen. Ik reken op uw dua'a. Fi Amanullah!
Re:
Dus jij denkt dat het gebed zit te wachten tot wij een vrij uurtje krijgen ergens willekeurig op de dag? Als er een gebedshuis in de buurt zou zitten met een afstand van 1 minuut, denk je dan dat er gepleit zou worden voor een stilteruimte hier? Het is onmogelijk om tussen de lessen door het gebouw te verlaten en weer op tijd terug te komen. Reken op uw begrip! ;)
This comment has been removed by the person who wrote it.
leef en laten leven
Ik wil graag een een leven zoals ebru umar wat is dat een dappere vrouw ze zegt waar het op staat
| This discussion has been closed. |