Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Nergens is mij uit gebleken waarom deze Kinderombudsman niet zou kunnen functioneren, integendeel. De algemeen ombudsman daarentegen, schaadt zijn reputatie, ook zijn eigen reputatie en die van het instituut dat door zijn voorganger met zoveel zorg en kunde was opgebouwd en ontwikkeld, en geeft zelf publiekelijk een bewijs van onvermogen op TV. Waarom zou ik geloven wat hij beweert en waarom zouden anderen, waartegen hij zich namens ons moet verweren, hem wel geloven? Hij moet zelf per direct opstappen ZONDER bonus, handdruk wachtgeld etc.
Aanstellingen, promoties of verlenging van arbeidscontracten vinden binnen ons ambtenarenapparaat doorgaans niet plaats op basis van goed functioneren, maar hangt af van of je in de smaak valt...of niet. Ongeacht het nationaal belang. Van Zutphen heeft met zijn optreden in het NS journaal en Nieuwsuur precies laten zien hoe onze politiek/ambtenarij werkt. Afschuiven op de 2e kamer, geen concreet antwoord geven op vragen. Alles om te voorkomen dat iemand grip krijgt op deze zaak. Deze commotie omtrent Mark Dullaert waait vanzelf over. En de burgers blijven wederom achter met een zelfvoldane ambtenaar op een belangrijke positie waarvan we niets hoeven te verwachten. Want... denkt u dat Van Zutphen onze belangen goed zal behartigen? Mark Dullaert moet blijven. Dat is duidelijk. Sterker nog... hij moet gekroond worden tot de koning van ombudsmannenland.
Hoe denkt u dat wij in dit land aan zo'n disfunctionerend "grijze muizen" leger komen, die wij ambtenaren noemen??
De politie, de belastingdienst, het UWV, de zorg voor de ouderen... overal is het een grote puinhoop. Het insituut ombudsman kan daar nog wel bij.
Mijn petje af voor de reactie van Dullaert, hij stelt het kind boven alles!
Re:
#5936: - Wet Nationale ombudsman, Artikel 3, lid 2 g , De Tweede Kamer ontslaat de ombudsman voorts:
wanneer hij naar het oordeel van de Tweede Kamer door handelen of nalaten ernstig nadeel toebrengt aan het in hem te stellen vertrouwen.
van Zutphen kan dus ontslagen worden door de Tweede Kamer
DIT MOET EENS STOPPEN EN T ZAL STOPPEN
| This discussion has been closed. |