Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman


Gast

#5926

2016-02-05 12:14

Het ego van R van Zutphen is iets te groot

Gast

#5927

2016-02-05 12:18

Omdat ik denk dat M. Dullaert is aangesteld door A. Brennink- meijer die 'teveel macht' kreeg omdat hij zaken bij de naam noemde cq een standpunt innam vóór burgers die ten onder gingen onder totalitaire overheidsterreur. Na het v. Woerkom debacle is kennelijk R. v. Zutphen als rechter uit de ondernemerskamer ( = vvd) aangesteld onder voorwaarden & instructies. Dullaert moet nu dus weg omdat zijn profiel net zo groot dreigt te worden als A. Brenninkmeijer. Wat dat met de tenminste 32000 weeskinderen-op-de-vlucht onder 15 jaar in Europa te maken heeft is me volstrekt onduidelijk. We zijn nu onze Ombudsman kwijt aan de hitzes & hetzes van ( de macht) van de VVD incluis 1e Kamer- incluis politiek - incluis voorzitter schap EU terwijl de schandalen & onbetrouwbaarheid VVD ons om de oren vliegt. Dat betekent dat dit land wordt geregeerd door de 950 deurwaarderskantoren die tevens onder VVD de particuliere schuldhandel in stand dienen houden waarbij burgers door niemand meer worden vertegenwoordigd ( ook niet door de rechtsstaat)

Gast

#5928

2016-02-05 12:22

Nergens is mij uit gebleken waarom deze Kinderombudsman niet zou kunnen functioneren, integendeel. De algemeen ombudsman daarentegen, schaadt zijn reputatie, ook zijn eigen reputatie en die van het instituut dat door zijn voorganger met zoveel zorg en kunde was opgebouwd en ontwikkeld, en geeft zelf publiekelijk een bewijs van onvermogen op TV. Waarom zou ik geloven wat hij beweert en waarom zouden anderen, waartegen hij zich namens ons moet verweren, hem wel geloven? Hij moet zelf per direct opstappen ZONDER bonus, handdruk wachtgeld etc.


Gast

#5929

2016-02-05 12:23

Aanstellingen, promoties of verlenging van arbeidscontracten vinden binnen ons ambtenarenapparaat doorgaans niet plaats op basis van goed functioneren, maar hangt af van of je in de smaak valt...of niet. Ongeacht het nationaal belang. Van Zutphen heeft met zijn optreden in het NS journaal en Nieuwsuur precies laten zien hoe onze politiek/ambtenarij werkt. Afschuiven op de 2e kamer, geen concreet antwoord geven op vragen. Alles om te voorkomen dat iemand grip krijgt op deze zaak. Deze commotie omtrent Mark Dullaert waait vanzelf over. En de burgers blijven wederom achter met een zelfvoldane ambtenaar op een belangrijke positie waarvan we niets hoeven te verwachten. Want... denkt u dat Van Zutphen onze belangen goed zal behartigen? Mark Dullaert moet blijven. Dat is duidelijk. Sterker nog... hij moet gekroond worden tot de koning van ombudsmannenland.


Gast

#5930

2016-02-05 12:24

Het is van de zotte dat een van de weinige die aandacht heeft en opkomt voor de jeugdzorg nu moet vertrekken!

Gast

#5931

2016-02-05 12:32

De enige persoon op de Juiste Plek .....

Gast

#5932

2016-02-05 12:34

Dhr. Van Zutphen mag gaan. Arogant figuur

Gast

#5933

2016-02-05 12:35

Hoe denkt u dat wij in dit land aan zo'n disfunctionerend "grijze muizen" leger komen, die wij ambtenaren noemen??  


Gast

#5934

2016-02-05 12:43

Gisteren Van Zutphen gezien in Nieuwsuur. Deze man lijkt me erg zelfingenomen terwijl Dullaert voortdurend het belang van het Kind voorop zet. Typisch geval van Macht tegenover Dienen. Dikke ik tegenover het belang van de ander voorop stellen. Nee Van Zutphen zo moet het niet. Zo ga je niet om met een talent.

Gast

#5935

2016-02-05 12:43

Omdat een algemeen gewaardeerde en actieve kinderombudsman per se weg moet in verband met een persoonlijke kwestie. Als van Zutphen zou opstappen is er weer een probleem opgelost.

Gast

#5936

2016-02-05 12:44

De politie, de belastingdienst, het UWV, de zorg voor de ouderen... overal is het een grote puinhoop. Het insituut ombudsman kan daar nog wel bij.


Gast

#5937

2016-02-05 12:44

Marc Dullaert heeft laten zien dat hij zijn werk goed heeft gedaan, er is daarom geen enkele reden om hem zijn functie te ontnemen. Laten wij eens goed opletten wat Reinier van Zutphen nog meer gaat doen.

Gast

#5938

2016-02-05 12:44

Omdat hij het goed doet en er absoluut geen reden is waarom hij niet door kan gaan behalve dan 1 dictator die eigen vriendjes om hem heen wil

Gast

#5939

2016-02-05 12:45

Dullaert moet blijven

Gast

#5940

2016-02-05 12:46

Omdat mij niet duidelijk is geworden waarm iemand moet vertrekken die zijn werk goed heeft gedaan

Gast

#5941

2016-02-05 12:46

Omdat dhr. van Zutphen niet transparant is over de reden van het ontslag van dhr. Dulleart. Het lijkt nu erg op vriendjespolitiek en dat vind ik een ombudsman onwaardig. Ik heb dus geen enkel vertrouwen in dhr. van Zutphen en zijn kliekje.

Gast

#5942

2016-02-05 12:48

Deze man zet zich op een geweldige manier in voor kinderen.

Gast

#5943

2016-02-05 12:50

Wat ik al dacht is ook zo. Hij loopt dhr. ....krijg de naam niet eens meer over mijn lippen voor de voeten.Op nieuwsuur gaf hij zich bloot. Wat mij betreft gaat deze man het hazepad kiezen. Niet waardig om zich ombudsman te mogen noemen, en dan ook nog vermelden dat hij er voor de burgers is. Heb grote twijfels bij deze man. En daar ben ik niet de enige in..

Gast

#5944

2016-02-05 12:54

Waarom iemand die heel goed functioneert vervangen?
Mijn petje af voor de reactie van Dullaert, hij stelt het kind boven alles!

Gast

#5945

2016-02-05 12:56

De nieuwe ombudsman likt me niets. Marc Dullaert stelt zich heel fatsoenlijk en eerlijk op.

Gast

#5946

2016-02-05 13:00

Marc Dullaert heeft de afgelopen jaren laten zien dat hij de belangen van kinderen uitstekend behartigt. Tot nu toe heb ik nergens steekhoudende argumenten gehoord om hem uit zijn taak te ontheffen. Daarom zie ik graag dat hij door blijft gaan met zijn belangrijke werk. Kinderen mogen hier in elk geval nooit de dupe van worden!

Gast

#5947 Re:

2016-02-05 13:01

#5936: -  Wet Nationale ombudsman, Artikel 3, lid 2 g , De Tweede Kamer ontslaat de ombudsman voorts:
wanneer hij naar het oordeel van de Tweede Kamer door handelen of nalaten ernstig nadeel toebrengt aan het in hem te stellen vertrouwen.

van Zutphen kan dus ontslagen worden door de Tweede Kamer

 


Gast

#5948

2016-02-05 13:08

Meer vertrouwen in MD dan in RvZ.

Gast

#5949

2016-02-05 13:16

Absoluut geen vertrouwen in Van Zutphen. Wat een ego en geen ombudsman!

Gast

#5950

2016-02-05 13:18

Zodra Marc Dullard zijn functie moet neerleggen, zijn onze kinderen en wij zelf vogelvrij verklaard en als ik naar de ombudsman kijk dan zegt mij het genoeg! Wie is er verantwoordelijk voor deze man zn aanstelling??? Zelf geen kinderen of liever gezegt zelf nooit in de brute en meedogenloze kinderhandel molen terecht gekomen. Deze instellingen met hun doortrapte medewerkers die alles behalve t belang van je kind belangrijk vinden maar hun eigen geldstroom veilig weten te stellen door valse aanmeldingen dan wel door fraude. Dit zijn de uitvoerders van mensen die rancune hebben of een eigen doel met deze kinderen.
DIT MOET EENS STOPPEN EN T ZAL STOPPEN