Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wellicht maakt deze petitie de integere politici eens wakker. Ik hoop dat van harte.
Re:
Klachten over de nationale ombudsman kunnen ingediend worden bij:
Bureau (at) nationaleombudsman . nl.
Onder vermelding van interne klacht in het emailonderwerp. Dit staat op de site van de nationaleombudsman.
Je was mijn held maar ik ben bang dat jou het zelfde aangedaan wordt wat mijn ook is over komen dat uw kritiek op de eerlijk heid over de misstanden in de jeugdzorg.er is helaas geen ruimte voor klokkenluiders in Nederland.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Welke vraag zou een kind stellen. De juiste vraag die de vinger op de zere plek legt.
Marc Dullaert durft deze vragen te stellen en legt zo een zere vinger op de hypocrtie van deze tijd.
Ik hoop van harte dat hij de ruimte krijgt om zijn missie te volbrengen.
Tore Donners
Re: Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
#5585: .. - Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
Nee, mensen als Van Zutphen zien helaas zelf nooit in dat zij hun functie beter kunnen neerleggen. Ze zitten aan het pluche vastgekleefd. De enige manier om daar wat aan te doen, is om hem te ontkleven. Dus teken de petitie "Weg met Reinier van Zutphen i.p.v. Marc Dullaerts". Er zijn al meer dan 90 handtekeningen gezet.
Je geeft aan dat iemand prima functioneert, maar wil hem toch niet langer in functie zien.....Schiet mij maar lek.
Tijd voor een petitie "Reinier van Zutphen moet weg"?
| This discussion has been closed. |