Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven
Heb mijn mening al eerdergegeven maar wil nogmaals reageren na nieuwsuur. Een Nationale Ombudsman moet vertrouwen uitstralen, daar moet je onbevangen je probleem bij neer kunnen leggen. Maar deze huidige ombudsman geeft een groot gevoel van onbehagen, daar wil je niet meer naar toe met je probleem. Zie geen enkel empathisch inzicht. Dus als Mark Dullaert weg moet ook deze Nationale Ombudsman. Aan deze mijnheer kleeft nu iets waardoor hij niet meer kan functioneren. Dat moet ook voor 1 april lukken.
Re:
Mooi verwoord. Ik zag het interview net op nieuwsuur met dhr. Van Zutphen. Haantjesgedrag #nietinhetbelangvankinderen
Re: Dullaert moet Kinderombudsman blijven
#1: Harmen - Dullaert moet Kinderombudsman blijven
van Zutphen kwam niet uit zijn woorden tijdens het interview bij Nieuwsuur. Waar hij wel over sprak was onbegrijpelijk, geen duidelijk antwoord. Als hij de beelden zelf terug zal kijken zal hij toch zelf wel inzien dat hij zijn functie beter kan neerleggen.
Vraag mij werkelijk af wat zijn belangen zijn ! Hou hem in de gaten en volg hem waar dan ook op internet !
This comment has been removed by the person who wrote it.
Weer een misselijk machtsspelletje? Wordt voorbij gegaan aan het feit dat deze kinderombudsman zo hard nodig is, heel veel aanzien heeft en respect verdient.
Kortom dit hele verhaal stinkt "en zoals men in de politiek zo graag aan geeft " wat mij betreft moet de onderste steen boven komen. Zo ga je niet met mensen om. Dullaert is nu beschadigd en als dit onterecht is, dan moet dit rechtgezet worden.
| This discussion has been closed. |