Het run moet blijven!!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Laat het run aub blijven
Ik heb altijd in Drunen gewoond.
Had vroeger elk jaar een abonnement.
Ideaal dat het lekker dichtbij was, zodat we op onze fiets konden gaan.
Nu heb ik zelf kinderen en woon ik lekker dichtbij het zwembad, met in ons achterhoofd dat het erg leuk zou zijn als we strakjes met onze eigen kinderen daar konden gaan zwemmen.
Helaas mag dit niet zo zijn :(
Ik en vele anderen zijn het hier ook totaal niet mee eens dat het zwembad verdwijnt/sluit.
Laat aub het run blijven! Je maakt er zoveel mensen blij mee!
Dit prachtige zwembad mag NOOIT sluiten!!!
Ik vind het ongelooflijk dat de gemeente hier zo mee om springt. Als antwoord op al die vragen...onze kinderen zullen uitwijken naar onbewaakte zwemvijvers...onveilige situaties, pesterijen, ruzies, sex, drugs, drank...gemeente kijk eens verder!Onze jeugd??? Waar en hoe we met jeugdzorg om willen gaan is nog onduidelijk....nou, reken maar dat het drukker gaat worden!Dus werk aan de winkel... Genoeg om over na te denken...maar ga eens durven, ga eens doen...en dan heb ik het niet over alle ellendige verkeerskeuzes die gemaakt worden!!! Ondernemers met en hart voor drunen, de veiligheid was er, hygiene ook sinds zij het hebben overgenomen, maar vooral veel lol en vertier! Een ontmoetingsplek voor jong en oud. Wat faciliteren jullie voor jullie mensen....Ik denk echt dat jullie eens een keer keuzes moeten maken waar ook verder dan de korte termijn gedacht word. Begrijp heel veel keuzes die jullie maken echt niet??? Jullie kunnen het vast zelf ook niet meer verkopen....waardeloos dit .Ben boos en teleurgestelt....Op zoek naar mensen met hart voor mensen....niet in de politiek drunen...daar lijkt het om andere zaken te draaien....Jammer dit, heel jammer!Leo en eddie dank voor jullie zorg, hoop echt dat er nog een kentering in het beleid komt!Woon al heel mijn levenin Drunen en zou het een groot verlies vinden...heeeeel jammer dit!
Schaam je Gemeente Heusden!
Het zwembad afstoten i.v.m. negatieve cijfers, vervolgens in een jaar tijd 80% betere cijfers en dan niet bij willen springen? Belachelijk gewoon.
Gemeente Heusden ga je schamen, geef het geld aan het zwembad i.p.v. een stomme Enecotour of nutteloze wijzigingen aan afslagen van de snelweg!!!
Als ze de camping nou mogen starten dan kunnen ze die 50.000 misschien nog wel verdienen. Het run moet gewoon blijven. Waar moeten we anders gaan zwemmen in zo'n mooi buitenbad?
Denk is aan de toekomst van kinderen die leren zwemmen.
Niet elke vader of moeder heeft een rijbewijs om ergens te komen.
En denk eens aan de gezelligheid.
Ga dan pas dingen beslissen.
Ik zeg BLIJVEN!!!!!
het run moet blijven
ik heb er zelf gewerkt nog nooit zon leuke werkplek gehad als het run maar ja die gemeente sporen niet
| This discussion has been closed. |