Het run moet blijven!!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Het run moet blijven!!!!.


Gast

#26

2014-09-08 21:25

Zonde om het run weg te doen, ben dr als klein kind vaak naartoe geweest.

Gast

#27

2014-09-08 21:56

Het run is mijn eerste bezwemde zwembad nadat ik mijn diploma's had gehaald, ook voor dat ik mijn diploma's haalde want het run mijn eerste zwembad. Het was en is nog steeds een populair zwembad. Het is zonde dat het run weg moet. Het meest bekende van Drunen gaat weg. Dit slaat op Zun zachts gezegd NERGENS OP. HET RUN MOET BLIJVEN !

Gast

#28

2014-09-08 21:58

Deze vertierplaats moet blijven!!!!

Gast

#29

2014-09-08 22:10

zelfs vanuit Almkerk is het de moeite waard om heerlijk baantjes te kunnen zwemmen in een 50m bad. Dat kan nergens anders in land van heusden en altena

Gast

#30

2014-09-09 05:52

Schandalig t run moet blijven oaj dit ook niet af!!!

Gast

#31

2014-09-09 05:59

Zou erg jammer zijn ik kom er al ongeveer 16 jaar met mijn gezin. Wij verkiezen een gloor zwembad boven natuur water. Dus waar moeten we dan naar toe dit is voor ons lekker dichtbij. Ik hoop dat we er volgend jaar toch weer terecht kunnen. En trouwens er zijn heel veel mensen met een badenkaart die zijn nu dus ook hun geld kwijt.

Gast

#32

2014-09-09 06:04

Run weg? Enigste buitenbad in de buurt waar denbosch, vlijmen, waalwijk drunen enz heen gaat als het mooi weer is. Ga er anders bij wat slechter weer een evenementen terrein van maken of grote speeltuin als er te weinig geld binnen komt. investeer een beetje in dat terrein dat komt vanzelf terug. Beter daar in investeren dan dat pokke ei wat de gemeente heeft aangelegd.Je kan zoveel moois met dat terrein.sluiten moeten ze nooit doen. Hou je hier niks meer over aan leuke dingen. Gemeente heusden wordt saai en onaantrekkelijk op deze manier

Gast

#33

2014-09-09 06:48

Zo'n mooi zwembad in Drunen,zoveel aan gedaan het is er echt dik op vooruit gegaan, wat zou het erg zijn als ze het zwembad sluiten.
Angela
Gast

#34 Laat het run aub blijven

2014-09-09 07:21

Ik heb altijd in Drunen gewoond.

Had vroeger elk jaar een abonnement.

Ideaal dat het lekker dichtbij was, zodat we op onze fiets konden gaan.

Nu heb ik zelf kinderen en woon ik lekker dichtbij het zwembad, met in ons achterhoofd dat het erg leuk zou zijn als we strakjes met onze eigen kinderen daar konden gaan zwemmen.

Helaas mag dit niet zo zijn :(

Ik en vele anderen zijn het hier ook totaal niet mee eens dat het zwembad verdwijnt/sluit.

Laat aub het run blijven! Je maakt er zoveel mensen blij mee!


Gast

#35

2014-09-09 07:35

Het run moet gewoon blijven,mooi groot overzichtelijk en net zwembad met vriendelijk personeel.

Gast

#36

2014-09-09 08:15

Het Run MOET BLIJVEN.

Gast

#37

2014-09-09 08:35

Dit zwembad moet blijven.Het is een aanwinst voor de gemeenschap met een beleid wat werkt.Als je in even tijd de schuld met 250k kan terug dringen ben je goed bezig.Ik vraag me af hoeveel schuld de gemeente heeft,want die kunnen ze ook wel sluiten vermoed ik!
Gast

#38

2014-09-09 08:38

Dit prachtige zwembad mag NOOIT sluiten!!!

Gast

#39 Re:

2014-09-09 08:40

#37: -  

 Helemaal mee eens.


Gast

#40

2014-09-09 08:45

Gemeente Heusden is zwaar gestoord aan het worden!!!

Gast

#41

2014-09-09 08:47

een beetje dorp moet een zwembad hebben om de jeugd bezig te houden om zo te voorkomen dat ze in het dorp gaan zwerven en kattenkwaad uithalen, daarom mijn stem tegen sluiting.

Gast

#42

2014-09-09 08:59

als er iets goed is gaat het weg dat is tegenwoordig voortaan standaard redenering.

Gast

#43

2014-09-09 09:25

Te gek voor woorden, dat de Gemeente ook het zwembad wil ruimen.
Nicole 't Zand

#44

2014-09-09 10:01

Ik vind het ongelooflijk dat de gemeente hier zo mee om springt. Als antwoord op al die vragen...onze kinderen zullen uitwijken naar onbewaakte zwemvijvers...onveilige situaties, pesterijen, ruzies, sex, drugs, drank...gemeente kijk eens verder!Onze jeugd??? Waar en hoe we met jeugdzorg om willen gaan is nog onduidelijk....nou, reken maar dat het drukker gaat worden!Dus werk aan de winkel... Genoeg om over na te denken...maar ga eens durven, ga eens doen...en dan heb ik het niet over alle ellendige verkeerskeuzes die gemaakt worden!!! Ondernemers met en hart voor drunen, de veiligheid was er, hygiene ook sinds zij het hebben overgenomen, maar vooral veel lol en vertier! Een ontmoetingsplek voor jong en oud. Wat faciliteren jullie voor jullie mensen....Ik denk echt dat jullie eens een keer keuzes moeten maken waar ook verder dan de korte termijn gedacht word. Begrijp heel veel keuzes die jullie maken echt niet??? Jullie kunnen het vast zelf ook niet meer verkopen....waardeloos dit .Ben boos en teleurgestelt....Op zoek naar mensen met hart voor mensen....niet in de politiek drunen...daar lijkt het om andere zaken te draaien....Jammer dit, heel jammer!Leo en  eddie dank voor jullie zorg, hoop echt dat er nog een kentering in het beleid komt!Woon al heel mijn levenin Drunen en zou het een groot verlies vinden...heeeeel jammer dit!

Mathieu Kuypers
Gast

#45 Schaam je Gemeente Heusden!

2014-09-09 10:12

Het zwembad afstoten i.v.m. negatieve cijfers, vervolgens in een jaar tijd 80% betere cijfers en dan niet bij willen springen? Belachelijk gewoon.

Gemeente Heusden ga je schamen, geef het geld aan het zwembad i.p.v. een stomme Enecotour of nutteloze wijzigingen aan afslagen van de snelweg!!!


Gast

#46

2014-09-09 14:13

Als ze de camping nou mogen starten dan kunnen ze die 50.000 misschien nog wel verdienen.  Het run moet gewoon blijven. Waar moeten we anders gaan zwemmen in zo'n mooi buitenbad?


Gast

#47

2014-09-09 15:06

Gemeente moet niet zo dwars liggen.
Denk is aan de toekomst van kinderen die leren zwemmen.
Niet elke vader of moeder heeft een rijbewijs om ergens te komen.
En denk eens aan de gezelligheid.
Ga dan pas dingen beslissen.
Ik zeg BLIJVEN!!!!!

Gast

#48

2014-09-09 17:45

Vind het een trieste bedoeling om een openbaar zwembad op te doeken. Kijk naar Waalwijk.Daar hebben ze ook zomaar het Lido van de hand gedaan( wegens achterstallig onderhoud). Waalwijkers moeten dan uitwijken naar Drunen of Sprang-Capelle en het enige wat wij dan hebben is een binnen zwembad afgesloten van het Lido.

Gast

#49

2014-09-09 18:06

Wethouder, ik wil u graag even laten duiken in het run, wel hou ik u 10 minuten onder water zodat u naderhand ook de bodem goed kan bekijken. Het run moet openblijven. Anders gaan We bij u in de tuin zwemmen, domme zaadlul.
ricardo tuinman van het run
Gast

#50 het run moet blijven

2014-09-09 19:55

ik heb er zelf gewerkt nog nooit zon leuke werkplek gehad als het run maar ja die gemeente sporen niet