Handen af van Thom Karremans
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik hoop dat 'men' eens toegeeft wat nu de werkelijke oorzaken waren van de val van Srebrenica.
Dit is overigens de juiste spelling van 'tolereert'. ;-)
Wij steunen hem nu door dun en dik!
Onterecht
Dit is zo typisch... wanneer er innen defensie in uitzendgebied iets niet helemaal volgens het boekje gaat duikt het om er vol op... belachelijk... Stuur mensen dan niet meer weg... Schandalig dat sommige militairen voor het gerecht worden gedaagt. Terwijl ze geprobeerd hebben hun taak naar eer en geweten uit te voeren.
roep de echte verantwoordelijke op het matje !!!!
U.N. , Voorhoeve en vrienden , en alle andere daar aan de top , niet de mensen die er waren
Patrick Pel
chauf/takelwagen DutchBat3
Hoe kan de VN onschendbaar zijn en DUTCHBAT (wat onder de vlag van de VN valt) schendbaar en vervolgbaar? En waar blijven de verantwoordelijke ministers en staatsecretaris?
Grote schande om overste Karremans nog na bijna 20 jaar te willen vervolgen. Waar is het recht en wanneer is een redelijk termijn in een rechtszaak overschreden?
Stop met vervolgen en steun Dutchbat.. De wond is al diep genoeg!
G. Gijsbertsen
Charlie-cie, Dutchbat II
Ik als niet dutchbat maar als SFOR1 steun jullie allemaal. daar om mijn handtekening.
Als db2 er zeg ik handen af van karremans
Hij / wij konden niets doen zonder steun nu moet er steun komen en weer zijn ze niet thuis.
Thom Karremans
Wij moeten achter Thom Karremans, en daarmee achter alle DUTCHBAT militairen, staan.
| This discussion has been closed. |