Geen wk 2018 in Rusland
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen wk 2018 in Rusland.
|
Gast |
#12014-07-23 17:34Dit land verdient geen wk |
|
| |
|
Gast |
#22014-07-23 17:41alles boycotten va die zooi |
|
| |
|
Gast |
#32014-07-23 17:47Omdat Rusland verantwoordelijk is voor de Ramp van Malaysia Airlines vlucht MH 17 |
|
| |
|
Gast |
#42014-07-23 17:51Als jij weet wie verantwoordelijk is voor de ramp, waarom meld je dat dan niet aan de overheid? Die zitten te wachten om de verantwoordelijke te vinden. Eigenlijk zouden we jou moeten boycotten, want jij houdt blijkbaar belangrijk bewijsmateriaal achter. |
|
| |
|
Gast |
#52014-07-23 18:17Geen WK in Rusland alstublieft nadat wat ze hebben gedaan met het vliegtuig! |
|
| |
|
Gast |
#62014-07-23 18:22 |
|
| |
|
Gast |
#72014-07-23 18:28............... |
|
| |
|
Gast |
#82014-07-23 18:42Ja goede zaak dat corrupter land wil je toch geen voetbalevenement als WK spelen met de gedachte dat poetin indirect verantwoordelijk is van de dood van bijna 200 Nederlanders ik zeg WK in Europa |
|
| |
|
Gast |
#92014-07-23 18:42toen de melding van een raket viel,heb ik al deze gedachte geopenbaart op FB. HELEMAAL MEE EENS. |
|
| |
|
Gast |
#102014-07-23 18:46Een land die verantwoordelijk is voor de dood van zovele levens op MH17, daar kan in geen enkel geval een WK 2018 georganiseerd worden. Moest dat toch gebeuren: IK ZAL NIET 1 WEDSTRIJD KIJKEN! |
|
| |
|
Gast |
#11 Re:2014-07-23 18:52En wat heeft Rusland dan gedaan met dat vliegtuig? Voor zover ik gehoord heb, waren het Oekraïense (pro-Russisch, maar uit de Oekraïne) separatisten die (mogelijk) dat vliegtuig hebben neergehaald. Zijn toch andere mensen, uit een ander land. |
|
| |
|
Gast |
#132014-07-23 18:54Voetbal is voor Rusland belangrijker dan respect tonen. Laat ze het maar voelen. |
|
| |
|
Gast |
#142014-07-23 18:58Wedden dat er twaalf miljoen Nederlanders voor de buis hangen zodra Oranje door de eerste ronde komt? Zelfs als dat WK volgende maand al was. |
|
| |
|
Kies een pseudonie |
#15 Onderwerp2014-07-23 19:10.fifa fairplay...fuck you!! |
|
| |
|
Gast |
#162014-07-23 19:30Fifa fairplay!!!!!!!!!!€€€€%%%%???? |
|
| |
|
Gast |
#172014-07-23 19:43Steun deze petitie volledig als voetballiefhebber! |
|
| |
|
Gast |
#182014-07-23 19:47Hoef geen commentaar de beelden van vandaag zegen genoeg |
|
| |
|
Gast |
#192014-07-23 20:00ZEKER geen WK in Rusland in 2018....Dat spreekt toch vanzelf ! |
|
| |
|
Gast |
#202014-07-23 20:08Geen commentaar. Beelden van deze week zeggen genoeg |
|
| |
|
Gast |
#212014-07-23 20:09Ik vind dat zo,n land het niet verdiend om dit te organiseren.het enige wat ze hebben georganiseerd is een massa begrafenis en dat vind ik een misdaad die onvergeeflijk is.ik vind ook dat er een mooi monument moet komen voor de slachtoffers op Schiphol.in elke stad waar slachtoffers vandaan komen een gedenk tegel en op Schiphol een beeld,dit hebben de slachtoffers verdiend |
|
| |
|
Gast |
#222014-07-23 20:23In een land van een moordenaar die dood van zoveel onschuldige mensen op zijn geweten heeft nooit geen wk meer. |
|
| |
|
Gast |
#232014-07-23 20:26Bij dit tuig nooit geen wk meer. |
|
| |
|
Gast |
#24 Klaar met die russen2014-07-23 20:34Ben helemaal klaar met die russen. Ze hebben een hekel aan democratie. Ze liegen (weten ze zelf niet). Politiek SM (ze worden liever geslagen dan gestreeld). Helpen die dombo in Noord-Korea. In het Midden-Oosten ook niet willen meewerken aan vrede. Vriendje Assad steunen. Jarenlang buurstaten onderdrukt. En dat gas, dat mogen ze houden. Ik trek wel een trui aan. Kunnen ze dat gas voor een goed doel gebruiken. |
|
| |
|
Gast |
#252014-07-23 20:35Weet je het spijt me zeer maar als het een Frans of Spaans of Italiaans vliegtuig was geweest ipv een Nederlanda vliegtuig was deze hele petitie er niet geweest... En de overheid had maanden terug al in moeten grijpen, dit is allemaal een corrupt spelletje. Er moet eerst iets gebeuren voordat er actie word ondernomen, en zelfs dan duurt het nog maanden. En jullie praten alsof elke Rus slecht is, het is de Russische regering en het Russische leger, want hoe erg dit ook is, dit is de fout van 3 regeringen, niet de burgers. En wij als Nederlander zijn geen haar beter, want wij stonden massaal filmpjes te maken toen de slachtoffers van de vliegtuigramp terug in eigen land kwamen. Met onze telefoons notabene. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.