Geen wk 2018 in Rusland
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Alstublieft deel dit en teken de petitie!!!
Alvast bedankt!!
Re:
#394: - Moordenaars en fiva denk eens na voordat je in zo'n land olympische speken houd
Hallo, het gaat over de WK voetbal. Duh.
Booikotten dat land!
Re:
#406: - Waarom wel daar zo ze hebben een burger vliegtuig neer gehaald
O ja? Heeft Rusland het vliegtuig neergehaald? Dat is de nieuwste theorie, die had ik nog niet gehoord. Vertel eens?
Re:
Massahysterie, joh. Het is zó eenvoudig om een kudde schapen allemaal één kant uit te drijven, dat een hond het werk kan doen.
dat dit in 2014 aan de orde is. Heb intens medelijden met de nabestaande van de vliegramp.
Re:
Hallo, ik ben David een particuliere geldschieter biedt leningen voor zowel persoonlijke als zakelijke doeleinden op 3% rente aan de armen en rijken. Mijn aanbod is zeer attent als ik geef vrije tijd met de klant om te chatten en te weten het doel van de lening. Contact: [email protected] voor meer informatie.
Re:
Hello, I'm David a private lender provides loans for both personal and business purposes at 3% interest to the poor and the rich. My offer is very attentive when I give free time with the customer to chat and get to know the purpose of the loan. Contact: [email protected] for more information.
Re: Re:
gratis reclame voor loan sharks is hier ongepast
ga je zwart geld elders wit wassen
Re: boycot wk 2018
Het kan toch niet zijn, dat we een kussende koning en koningin gaan zien met Poutin.
Zowel beeld als geluids opname bewijzen dat Russen er vanaf wisten en weten.
de president aanklagen via interpol internationaal strafhof kan ook.
Kan hij in iedergeval geen grens meer over.
Stuur zijn Ambassadeur naar huis.
Breng die idioten naar scheveningen, daar zitten nog wat vriendjes van die massa moordenaar.
Re: Re: boycot wk 2018
#418: vrolijkdiertje - Re: boycot wk 2018
Triootje? Mwah…
This comment has been removed by the person who wrote it.
Opzouten met die WK
We kregen toch al een vreemde smaak in onze mond door de toewijzing aan Rusland.
Dit is een mooi moment om Rusland voor eens en voor altijd te boycotten. Niks geen sportieve plicht of alleen denken aan jezelf als profvoetballer en/of KNVB maar een daad stellen. Als een schaap over de dam is volgen er meerdere. Nederland eerst dan volgt vrij snel Engeland, Oekraine, Polen en vele anderen.
Geen wk 2014
Helemaal mee eens, stel voor dat alle landen die nu door Rusland worden geboycot het WK 2014 in Rusland gaan boycotten.
We spreken ons over vier jaar nog eens. Kijken wie dan allemaal aan de buis gekluisterd zit, getooid in het nieuwe Donders-zuippak, bier in de hand, hele wijk versierd in oranje, want het is me toch een partijtje gezellig.
| This discussion has been closed. |