FM Brussel is the city and stays the city!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geld is hiervoor dat we daar het leven
Moeten, is dit het belangrijkste
FM Brussel is als mid-dertiger de radio die mijn muziekkeuze, mijn Brussel, Brussels nieuws, nationaal en internationaal nieuws, vorm geeft in drietalige radio met uitstekende muziek en aangename reclameblokken. Een combinatie van rustige en funky radio. Ik luister ook in de auto en trein totdat de frequentie het niet meer toelaat. Jutta B
Zo veel redeneringsfouten in het interview gisteren op radio 1. Radio is een medium dat niet gaat verdwijnen en nog steeds even populair in tegenstelling tot het tv kijken zoals we dat nu kennen. Een online platform heeft geen draagkracht zonder een fysieke entiteit die ermee gelinkt is. De meerwaarde die fmbrussel in en buiten brussel creëert is van onschatbare waarde. Heeft die consultant daar rekening mee gehouden???
De verdwijning van FmBrussel is een SMET op het Brusselse blazoen en slaat een GATZ in de sociale en culturele cohesie van de stad !
Omdat we de opgedrongen populistische eenheidsworst niet moeten !!!!
De geschreven media zijn hiervoor geen alternatief omdat ik geen tijd heb om ze te lezen. Radio luisteren kan je combineren met andere taken.
FM Brussel is nodig omdat je niet "digitaal interactief" kan zijn terwijl je boterhammetjes smeert, ligt te genieten van het zonnetje of de aan het klussen bent!
| This discussion has been closed. |