Ezels van Bonaire niet naar Haïti!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Een ezel leven op Bonaire
#46: Marina Melis - Een ezel leven op Bonaire
Ja, goed he, Marina! We gaan door! Jullie krijgen dinsdag een hele bak met handtekeningen mee!!!
We zijn het niet eens met de plannen van de overheid. De ezels gaan niet naar Haïti en jij en je geweldige werk moeten gesteund worden!
www.Brooke.nl
Partij voor de dieren.....kom s.v.p. in actie!
Laten we hopen dat dit schrijnende verhaal een goede wending gaat krijgen.
Daarom mw. Thieme van de partij voor dieren ook maar eens hieromtrent benaderd.
Wellicht kan zij vanuit haar positie, meer gewicht in de schaal leggen.
Ik wacht nog op een reactie.
De overheid van Bonaire blinkt immers niet uit in diervriendelijkheid.
Verder vind ik het te gek voor woorden dat Marina Melis voor haar ezelopvang geen subsidie ontvangt.
Met mijn eigen ogen heb ik mogen aanschouwen hoe deze organisatie draait op de liefdevolle verzorging van de 400 ezels door de vrijwilligers.
Uiteraard heb ik een ezel(Guppy)geadopteerd.
Een goed voorbeeld doet goed volgen, dus.....
Re: Partij voor de dieren.....kom s.v.p. in actie!
#56: Stevenootje - Partij voor de dieren.....kom s.v.p. in actie!
Wij hebben de Partij voor de Dieren reeds afgelopen maandag over deze acute noodsituatie voor de ezels benaderd. Afgelopen woensdag hebben wij opnieuw contact met hen gezocht. Helaas hebben wij nog geen enkele reactie van de Partij voor de Dieren gekregen, terwijl we hun hulp hierin zo goed zouden kunnen gebruiken. Fijn dat er meer mensen zijn die bij Marianne Thieme hierover aan de bel trekken. Hopelijk komen zij dan ook in actie voor de ezels op dit mooie eiland.
Re: Een ezel leven op Bonaire
#46: Marina Melis - Een ezel leven op Bonaire
Eendracht maakt macht!
Vanuit Nederland strijden we met je mee om de ezels op Bonaire te houden. Inmiddels probeer ik op politiek niveau ook iets te bereiken en heb Marianne Thieme van de partij voor dieren hieromtrent benaderd. (zie#56) Ik houd jullie op de hoogte.
Re: Re: Een ezel leven op Bonaire
#58: Stevenootje - Re: Een ezel leven op Bonaire
Nou... PvdD moet langzaam aan wel toch in actie komen! Ook ik ben al vanaf donderdag bezig om contact te krijgen. Via twitter, via email etc. Nog geen enkel teken van leven. Ook Groen Links heb ik benaderd. Tot nu toe ook niets van vernomen... We houden vol!!!
We hebben nog maar 800 handtekeningen via deze petitie oproep,535 via een Amerikaanse en the Donkey Sanctuary Engeland heeft er ongeveer 2000.verzameld. Hoe meer,hoe beter!!!
Marion,werkzaam bij de Donkey Sanctuary Bonaire
En Brooke Hospital for Animals heeft al zo veel werk te doen in deze landen!
Ine Dijksterhuis, Vlijmen
Dus geen ezels naar Haiti
| This discussion has been closed. |
Re: PETITIE GESTOPT, WAAROM......??????
#49: Ferry Maat - PETITIE GESTOPT, WAAROM......??????
Stoppen? Dat is helemaal niet de bedoeling!!! Want er is nog zoveel werk te doen! De ezels moeten op Bonaire blijven! Was een technisch mankementje. Is nu weer opgelost. Excuses voor eventueel ongemak! Bedankt voor je opmerkzaamheid!
Groet,
Jacqueline