Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
En daarom moet Van Aartsen opstappen. Deze man is ongeloofwaardig als burgemeester.
we zoeken wel een betere
ik kan er met mijn "Nederlandse" verstand niet meer bij hoe die mensen allemaal denken en beslissingen nemen.
Wij hebben dringend een Churchill nodig, geen appeasers en wegkijkers als Jozias.
WEG MET JOZIAS VAN AARTSEN !!!
Re:
In een gewone wijk, in Deventer waar wij wonen, worden wij in toenemende mate beledigd en geïntimideerd. Mijn vrouw en mijn stiefdochter worden beledigd, uitgemaakt voor hoer, er wordt gespuugd op de grond als wij dit tuig tegenkomen....en het antwoord van de autoriteiten is....tolerantie....gedogen.
Wij zijn tolerant, absoluut niet racistisch maar wachten nog steeds, tevergeefs op een adequaat antwoord van de politie.
Tijd om wakker te worden...dit is zeer ernstig.
Den Haag, de stad waar ik geboren ben, de stad van normale redelijke mensen, stad van cultuur en eeuwenlange beschaving, vervallen tot een dergelijk dieptepunt......
Ik schaam mij diep! Maar niet IK maar burgemeester van Aaartsen moet zich schamen, heel heel diep schamen.....
Dit (soort lui) hoort niet thuis in een beschaaft land als NEDERLAND. OM, Burgemeester, Politie,
GA EENS HANDHAVEN!!!
waren ze vast wel gearresteerd.
Wanneer een bedrijf haar strategie baseert op wensdenken, gaat het onherroepelijk failliet.
Uitzondering zij natuurlijk de subsidiesponzen, maar dat zijn in mijn ogen geen bedrijven.
Wanneer echter politieke [artijen hun strategie op wensdenken baseren, gaat het land failliet.
De wensdenkers in de Tweede Kamer der Staten Generaal:
- VVD
- PvdA
- D66
- CDA
- CU
- GL
- PvdD
- SP
Denk daar aan, wanneer u de volgende keer mag stemmen.
Re:
Als ik van joodse afkomst zou zijn.....dan zou ik aangifte doen tegen deze burgemeester en zeker tegen de demonstranten!!! Ik zou liever nog iets anders doen tegen deze demonstranten......maar daar staat levenslang voor!! Verschrikkelijk volk, afschuwelijk volk, walgelijk volk! Ik maak me zorgen om dit land, waar mijn kleine kinderen nog in op moeten groeien.
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.