Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re:
#1708: Rudy - Re: En gooi mensen die zich niet aanpassen gewoon het land uit, het is niet zo moeilijk het is nog op te lossen, nog wel..
En hoe hard heb jij je aangepast?
Re:
Wees lekker fan van dat stelletje moordenaars.
volgens mij zijn er maar 46 israeliers vermoord en 900 palestijnen..
dictators zijn het!
#1707: een nog echtere Nederlander (slijm) - Re:
Wilders lacht zich kapot om deze situatie, al jaaren en jaaaren voor gewaarschuwd en zie hier het bewijs. Dit gaat een keertje opgelost worden goedschiks of kwaadschiks, maar opgelost gaat het worden. Hoe langer dit doorsudderd hoe meer ernstig de oplossing wordt
Re:
daar maken ze ook gebruik van in Israel. altijd maar het slachtoffer spelen!
ondertussen zijn ze geen HAAR BETER DAN HITLER!
Vind je ? Het gaat om de vergelijking die ik maak. Trouwens, uiteindelijk was er in 1940-1945 behalve de Februaristaking weinig tot geen groot protest tegen het wegvoeren van Joden. En nu wordt er wéér weggekeken. Ik vind dat pas echt cynisch.
Re:
Re: Re: Demo rotterdam
#15: soemoed - Re: Demo rotterdam
Helaas ontbreekt het aan realiteitszin.
Welk land in de wereld waarschuwt vooraf waar ze gaat aanvallen?
Welke leiders van een land of regio verplicht haar burgers met kinderen om zich te begeven naar een plaats waar wordt aangevallen?
Inderdaad, zoiets gebeurd op dit moment op een dichtbevolkt gebied gelegen aan de Middellandse Zee. Onschuldige slachtoffers als propaganda gegruiken... Wapens/munitie opslaan in scholen/ziekenhuizen... In strijd met internationaal recht... Strijdig met werkelijk alle menselijke maatstaven....
Re:
Ik heb pijn van al het moorden van de Palestijnen! Arme Palestijnen! Net als iemand die kiespijn heeft! Maar God(Allah) is groot!
Re:
ik denk dat de moslims elke dag aangifte kunnen doen op grond van Art. 1
Ik ben die oorlogsgodsdienst die Islam heet spuugzat.
Mijn ouders hebben destijds in 1940 -1945 gevochten tegen de "Hakenkruisen" in ons Nederland. Ook na de afloop van de tweede wereldoorlog heeft dat zijn sporen bij hun achtergelaten. Tot mijn stomme verbazing zij er groeperingen in ons land die vrijelijk met deze gehate symbolen mogen rondlopen en scanderen. Ik snap echt niet waarom de overheid dit toelaat en zelfs een burgervader vindt dat er geen grenzen zijn overschreden. Hiervoor hebben mijn ouders destijds niet gestreden. Ik voel mij diep gegriefd en verraden door deze overheid !
| This discussion has been closed. |
In Duitsland werd een geluids-installatie van een politie auto gebruikt om voor Hamas te demonstreren.
En Isis loopt vrij door de straten van den Haag.
Dus de hoogste tijd om slapjanussen van politici een tijdje vrij te geven. Kunnen ze nadenken over Anne Frank.