Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Man van het volk..
Op zijn fiets door de stad om gezien te worden!
Re: Re:
Ik vind uw commentaar schandalig en u ben bekeerd ?
Nou hier in het Zuiden is het zo dat wij vechten voor onze identiteit en geloofsovertuiging en heel jammer dat u zo reageert van mij mag die hele islam opgedoekt worden jammer voor degene die hem wel puur beleven maar niet voor dat zootje dat spreekt uit naam van de islam
Re:
Alle Marokkanen aan het gas?
Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.
Het is te stuitend voor woorden.
Re: Re: Talmud
they are all fairy tales...or do you honestly believe that with 1 billion galaxys your gods have time to check if you dont wrap yourself whilst you actually should be reading a fairy tale?
Vanuit Nederland zijn de meest joden afgevoerd en omgebracht in de vernietigings- kampen, en dan accepteert deze idioot nieuwe nazi's door de straten te laten protesteren.
Ik ben dat moslim soort meer dan zat, laten ze dan gewoon ook gaan protesteren tegen de oorlog in Irak en Syria waar de moslims elkaar zelf met 10.000 te gelijk ombrengen, omdat de verschillende stromingen elkaar niet accepteren.
Daar hoor je dat soort niet over, Arabieren zijn gewoon van huis uit allemaal antisemitisch, en indoctrineren hun kinderen van jongs aan met joden en homohaat.
Ze gebruiken kinderen van 5 jaar als soldaat, waar praten we over, na 600 raketten heeft Israël het volste recht zich te verdedigen.
Genoeg ie Genoeg , laten ze allemaal maar naar hun broeders en zusters in Arabië gaan, voordat ons land in één grote burgeroorlog terecht komt.
Christiaan B.
Vriend van Israël.
| This discussion has been closed. |