Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
onbegrijpelijk
gast
ik ben het helemaal met je eens, wat een gemiste kans!! deze rol had nog zoveel meer uitgediept kunnen worden!!
ik had dit ook niet verwacht, schrijvers van GTST buig dit onvermijdelijke om, laat hem weer uit de dood ontwaken, gebeurt in het echte leven ook!
en Raynor, zoals je Edwin neerzet, dat kan niet zomaar over zijn!
hij is de leukste
Johan
Re:
dat is niet moeilijk wie eruit moeten hoor vervelige bing en irritante sjors die ben ik kotsbeu en ik denk velen.....
Maar door de hele verhaallijn van edwin en lucas, heb ik zóveel respect voor ze gekregen. En elke x als hun in de aflevering zaten, was het echt geweldig om te kijken, ik kon niet wachten tot het volgende stukje van ludwin. En nu is die ineens dood? Ik moest gewoon echt huilen, omdat ik het zo erg vind. Het was z'n mooi personage! Breng hem alsjeblieft terug, er moet toch een manier zijn? Het zou zó geweldig zijn, ik zou zooo blij zijn!
Re:
dit denk ik ook. en daarnaast denk ik dat we niet edwin maar ook raynor gaan missen als persoon in gtst.
gewoon een leuk goed karakter en spontaan.
IS super knap als je zo`n rol spelen kan, als hij deed!
EN WEER GAATT DOENN
Re: Re:
hellemaal mee eens!!! laat die bing maar verdwijnen die zijn we nu meer dan zat bahhhhhhh.....
Edwin vindt ik echt super een perfecte rol. ze weten ook niet wat ze willen. ze wilde toch een hele nieuw gezin.
Wat is nou het probleem? als je het mij vraagt moet je die bing en sjors laten gaan die hebben we nou wel gehad.
Maar nu edwin eruit is ben ik er klaar mee! Ik kijk het niet meer!
Domme fout
Maar helaas, ik moet toegeven dat het vertrek van Edwin totaal niet leuk en erg onverwachts was.
Ik vraag me af met het vertrek van al die goede acteurs ( Charlie,Danny,edwin,Ron) of de soap dan nog leuk blijft.
Het begint wel heel erg een Amerikaanse soap te worden.
RTL doe hier wat aan!
Nog een keer
Ik vind dat Dr Bouhuis de kans moet krijgen dat dat Serum werkt, en dat Edwin zo weer terugkomt in de serie. Hij hoort gewoon in de serie, hij verdient niet zo'n afscheid..!! Het maakt niet uit met wie hij een relatie moet hebben in de serie, of heeft gehad. Hij speelt gewoon goed.
RTL hij moet weer terug, hoe dan ook!
Ik snap het echt niet dat Edwin eruit is geschreven.
Ik kijk het pas 2 jaar en ben het pas echt gaan volgen toen edwin en de familie bouwhuis erin kwam.
Het verhaal tussen Lucas en Edwin heeft Nederland echt geraakt en meegesleurd.
En denk ik echt een van de mooiste en betekenis volste verhaallijn was en zal z'n.
Ik hoop dat er ook een wonder komt. Dat hij opeen ontwaakt doordat Anton dat serum nog had ingespoten.
En dat het mooiste koppel Die echt voor elkaar gemaakt z'n (voor in de serie) weer samen komen.
Ik denk echt door hun dat het voor veel mensen veel makkelijker is in uit de kast te komen.
En ze speelden echt super Goed.
Miss moet die gene die deze petitie heeft bedacht al deze berichten opsturen naar de schrijvers van gtst ;-)
Zo goed samen en voor heel Nederland. Ik ben gestopt met kijken toen ik hoorde dat Edwin eruit moest.
Ik heb alleen z'n dood gezien vrijdag echt hart verscheurend ik ben daarna gestopt met kijken.
De andere verhaallijnen trekken mij niet zo lang dradig en gewoon.
En dat van Lucas en Edwin was zo goed en mooi echt zonde.
Kost hun denk ik veel kijkers Edwin z'n verlies.
edwin moet blijven
Ik vind dat edwin moet blijven. Ron was ook een leuke personage in de serie. Hebben ze niet ergens een verborgen tweelingbroer die terug in de serie kan komen ^^
Raynor (Edwin) moet terug in GTST!!
Ik vind echt heel jammer!
Raynor was een van de hoofdrolspelers en speelde steengoed.
Het was net zo'n leuke cast en dan moet er iemand uit ... '__'
En ik snap al helemaal niet waarom ze Raynor er uit hebben gehaald, hij zit er pas net 1 jaartje in.
Edwin & Lucas waren 'the perfect couple' en het is altijd leuk om naar ze te kijken.
Ik hoop echt dat Raynor snel weer in GTST terug komt en dat ze iets doen zodat hij weer tot leven komt ofzo, en dan is het ook nog eens extra spannend zo'n 'opstaan uit de dood' scéne / aflevering !!
Ik en heel veel andere mensen heb ik wel gezien en gehoord vinden het DOM wat de schrijvers van gtst hebben gedaan, Raynor was een Favoriet van velen.
Dus schrijvers van #GTST doe hier iets mee en zorg aub voor een terug keer van Edwin (Raynor)
| This discussion has been closed. |