Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.

Kevin

#76

2012-01-23 22:53

wouw dit gaat hard... RTL boulevard redactie ook op de hoogte stellen lijkt me geen slecht plan als dit zo door blijft gaan. Leuk dat Raynor er weet van heeft, daarom heb ik ook getekend, ivm verdiende respect.
Bericht van de oprichters van deze petitie

#77 Re: Super!!

2012-01-23 22:54

#74: -

Geweldig als we ook die mensen kunnen bereiken, want ook in het buitenland zijn ze heel populair. Super bedankt!


Gast

#78

2012-01-23 23:05

Wat is de link van youtube?

Gast

#79

2012-01-23 23:07

#1: -

Heel stom dat edwin uit de serie is.

Zal alleen meer bekendheid aan deze petitie geven.

Ook meer hyves en facebook

Gast

#80

2012-01-23 23:14

Jaren lang niet naar GTST gekeken, sinds begin vorig jaar toch ineens weer wel waarbij Ludwin altijd een leuke verhaallijn om naar te kijken was.. nu dit weg is ga ik maar weer stoppen met kijken.. Zo is er toch ook niets meer aan.. jaren zien we al hetzelfde nu hebben we eens wat anders en houd het opeens weer op.. strange...........
Antwoord van de oprichters van deze petitie

#81 Re: Dankjewel

2012-01-23 23:14

#79: -

Dankjewel voor je reactie! Daar zijn we zeer zeker mee bezig (en gelukkig ook nog heel veel lieve fans met ons) we zijn pas net sinds gisteravond online en het is zo druk geweest, maar er word echt aan gewerkt, we proberen het zo veel mogelijk bekend aan te geven.


Gast

#82

2012-01-23 23:28

Wat was Edwin met Lucas een leuk koppel in de serie, ben ook heel erg teleurgesteld dat Edwin eruit moest. Dit slaat echt nergens op, de leukste worden eruit gehaald. Ga eerst eens navraag doen bij de kijkers en laat deze stemmen welke speler ze moe zijn en eruit moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#83

2012-01-23 23:32

Nou het is al meerdere malen aangegeven en heel duidelijk dat we BING zat zijn maar die blijft erin en iedere keer irriteer ik mij gewoon aan hem.

Gast

#84

2012-01-23 23:42

ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel lief vind dat er iemand is die deze petitie heeft bedacht.
Ondanks dat ik denk dat het niet zal helpen.
De rede dat ik dit toch teken is net zoals de meeste mensen Raynor te laten zien dat wij het allemaal heel jammer vinden dat hij er uit is .
Zeker de manier waarop.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel Raynor (die Edwin Speelde)hier van mee krijgt.
Of in het algemeen mee krijgt dat er zo veel mensen zijn die het ongelofelijk jammer vinden dat hij er uit is .
Maar mocht hij er iets van mee krijgen zal het hem zeker sterke.
Dat er mensen zij die zijn gedwongen vertrek erg jammer vinden en soms zelfs onbegrijpelijk.
Helaas voor hem en voor ons als kijkers hebben de schrijvers een keuze gemaakt.
Die niet meer terug te draaien valt.
Want dood is dood zelfs in een soap.
Of de schrijvers een goede keuze hebben gemaakt dat betwijfel ik.
Ik denk dat ze dit heel wat kijkers gaat kosten.
Maar goed er zit niets anders op dan ons er bij neer te leggen.
Wat niet wil zeggen dat ik het niet jammer vind.
Maar helaas werkt het zo bij series er komen mensen in en er gaan mensen weg.
Soms zoals bij Lieke en Jan als eigen keuze en soms zoals bij Pip en nu bij Raynor door de keuze van de makers.
En dat is vervelend maar het meest vervelend is het voor Raynor zelf die naar eigen zeggen graag nog even was gebleven.
Ik hoop dan ook voor hem dat hij er vrede mee heeft en dat hij iets anders leuks gaat doen.
Maar wij als kijkers hebben Edwin in ons hart gesloten en dat zal zo blijven.
Het is jammer dat hij niet de kans heeft gekregen zijn personage nog verder uit te bouwen.
Want zijn rol was nog lang niet uit gespeeld.
Maar goed ik wens Raynor heel veel suc-6 bij alles wat hij veder nog gaat doen.
En mijn mede kijkers veel sterkte bij het verwerken van dit toch wel gemis van Edwin.
Natuurlijk snappen we allemaal dat het soap is.
Maar dan mogen we het nog wel jammer vinden toch?

Gr.

Gast

#85

2012-01-23 23:50

Nou ik wil niet veel zeggen maar Mevr Helmink die heeft wel 9 levens gehad.. die hebben ze steeds proberen te vermoorden door oa te vergiftigen, gas opendraaien van de trap duwen etc en die is ook paar keer "schijndood" geweest dus alles kan! En vooral in Gtst daar is alles mogelijk dus zeg nooit nooit! Ze zijn schrijver dus crea bea genoeg, alleen met personage Edwin zijn ze tekort geschoten en hebben ze te snel de handdoek in de ring gegooid en hem uitgeschreven slaat nergens op! er was nog zoveel met personage Edwin te doen of verzinnen en dan erbij hij en lucas "Ludwin" dat is al een mooi verhaallijn genoeg en daar hadden ze ook nog veel meer kunnen uithalen! En deze mening delen meer mensen anders waren we deze petitie niet gestart en je kan wel zeggen leg je erbij neer maar ik als trouwe gtst fan al 18 jaar lang of langer vind dit gewoon bizar want genoeg verhaallijnen en personages die nergens over gingen of te lang uitgerekt werden.. en we kunnen op zijn minst proberen! wie niet waagt die niet wint en als dadelijk gtst de kijkcijfers omlaag gaan dan komen ze er nog wel op terug dat dit gewoon een ronduit BAD beslissing is geweest!
Bericht van de oprichters van deze pagina

#86 Re:

2012-01-24 00:05

#84: -

Raynor weet van deze petitie af en heeft er ook op gereageerd op onze Twitter pagina op http://twitter.com/#!/actievooredwin

 


Gast

#87

2012-01-24 00:36

Edwin moet terug waarom eruit is niet nodig hij hoord bij de gtst familie en ja hij moet gewoon terug. Edwin en Lucas horen bij elkaar zonder meer dus doe er wat aan en geef de mensen hun personage terug.

Gast

#88

2012-01-24 00:44

Edwin hoord bij Lucas en dus ook in gtst als de schrijvers niks meer weten dan zijn ze wel zielig zeg en dus geen goeie schrijvers. met Edwin en Lucas ken je zoveel doen dus hij moet terug in de serie als ke kijk hoe hoog de kijkcijfers zijn dan ga je toch een personage als Edwin er toch niet uit halen. 1,5 jaar zit hij erin en nu er al uit niet normaal dus redactie schrijf maar iets of neem een petitie die geschreven is zodat Edwin er weer in komt en je verhaallijnen weer kan schrijven. want je kan zat schrijven over deze 2 jongnes die er in horen en bij elkaar horen.

Gast

#89

2012-01-24 01:36

Ik hoop nog steeds dat Edwin niet dood is. Dat hij een tijdelijke hartstilstand heeft. Net als Noud had. Dat het serum wel gaat werken op Edwinz ook al duurt dat maanden. Nadat de tekstschrijvers hebben gezien hoe erg wij het vinden dat Edwin eruit is.... moeten ze wat doen! Edwin er weer "in" schrijven. Ik kan echt niet zonder Ludwin. Dus schrijvers, ik hoop dat jullie dit lezen en doe er wat mee, alsjeblieft. Ik ga alleen nog maar kijken om Lucas. Daarom keek ik gtst, om Ludwin.

Gast

#90

2012-01-24 02:02

ik ben het er niet mee eens dat Edwin er uit is, vind het zo'n leuke, spontane jongen. Ik vind he men Lucas een heel mooi stel samen. ik was aan het denken over hoe de schrijvers het misschien zouden kunnen omdraaien. Anton had toch nog toen Edwin al dood was dat SERUM nog ingespoten dat toch blijkt te werken, zo kan hij misschien nog tot leven komen en is hij schijndood.vind mezelf nog creatiever dan de schrijvers haha.

Gast

#91

2012-01-24 02:17

Sinds een week kijk ik GTST.. Waarom? Vanwege de Ludwin verhaallijn! Het eerste wat ik zag was de bloedneus van Edwin... :-( En een week later was hij ineens dood. Zelfs voor iemand als ik, die nog maar *EEN WEEK* kijkt, deed/doet dit vreselijk pijn! :-o Onvoorstelbaar, mijn hele weekend was naar de kloten en nog steeds voel ik me gewoon KUT.

Edwin is inmiddels een ONMISBAAR personage in GTST. Dit is echt zo'n absurde actie van de schrijvers. WE WILLEN HEM TERUG!

Gast

#92 Re:

2012-01-24 09:48

#1: -  

 


Gast

#93

2012-01-24 09:50

Ik baal enorm dat Edwin er uit is.
Ik had dan liever Noud zien vertrekken.
Ik hoop dat Edwin als dubbelganger terug komt, in een soap kan toch alles!!!!!!

Gast

#94

2012-01-24 10:54

laat ze maar weten dat dit geen goede verhaallijn was. zulke goede spelers verdienen het niet om eruit geschreven te worden!

Gast

#95

2012-01-24 11:35

Edwin moest er uit waarom ?? er is nog zoveel dat je ken doen met het personage Edwin dat het helemaal niet goed is om deze jongen uit te schrijven. als je kijk naar Ludo hoe vaak is deze dood geweest en hup daar was hij weer dan ik het belachelijk om te zeggen dood is dood ook in de soap. Laat je fantasieën is gaan net zoals bij Ludo. En oké misschien zijn zn acteer punten niet zo maar na anderhalf jaar ken je niet zo spelen als een Ludo die er al 20 jaar in zit.
En daarom vind ik dit wel het slechtste excuus van verhaal technisch hebben we hem uit geschreven.
Nee hij hoord bij de gtst familie en hij hoord bij Lucas met deze 2 gasten ken je nog zoveel kanten uit. Dus ik hoop dat Edwin er over een maand of zo er gewoon weer in zit. Hoe ken je in vredesnaam een Ludwin stel die de kijkcijfers omhoog haalde van elkaar scheiden dan denk je toch niet na. Ik vind dus gewoon dat Edwin gewoon weer geschreven moet worden in de script van gtst. En dat we hopelijk nog karen van het stel Ludwin mogen genieten. En misschien zitten de mensen helemaal niet te wachten op nieuwe personage's nee geef ons nu maar Edwin terug dan zijn wij weer tevrede. Want een nieuw vriendje voor Lucas dan krijg je wer het zelfde dat hij op ten duur ook word uitgeschreven en zo ken je door blijven gaan. Nee we willen gewoon Edwin er weer in. en ik hoop dat ze wakker worden en zien dat ze verkeerd gehandeld hebben

Gast

#96 BELANGRIJKE VRAAG VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE...

2012-01-24 11:46

IS ER MISSCHIEN OOK IEMAND DIE ACTIEF IS OP DE FORUMSSITE PARTYFLOCK? ER IS DAAR OOK EEN SPECIAAL GTST FORUM EN MISSCHIEN WILLEN JULLIE OOK PROBEREN OM ONZE LINK DAAR ZOVEEL MOGELIJK TE VERSPREIDEN... WE ZIJN ZELF OOK DRUK BEZIG OM STEEDS MEER MENSEN TE BEREIKEN MAAR HELAAS KUNNEN WE NIET OVERAL TEGELIJK ZIJN, DUS MOCHT ER IEMAND EEN ACCOUNT HEBBEN DAAR ZOU JE ONS DAN WILLEN HELPEN? WANT HOE MEER MENSEN TEKENEN HOE STERKER HET SIGNAAL. ALVAST HEEL ERG BEDANKT!
Kevolution

#97 Re: BELANGRIJKE VRAAG VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE...

2012-01-24 13:54

oprichters van deze petitie

#98 Re: Re: BELANGRIJKE VRAAG VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE...

2012-01-24 13:58

Gast

#99

2012-01-24 14:18

Ik vind het ook vreselijk.......
gast

#100

2012-01-24 14:19

edwin had er gewoon in moeten blijven!!
ze konden beter die bing ziek laten worden wat een vervelend ventje is dat bah!
zoals eerder hier al staat vermeld waarom hadden ze hem niet gewoon laten knokken voor ze leven en hem later laten trouwen met lucas aangezien lucas dat graag wilde..