Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#176

2012-01-24 17:10

Het was zo mooi, een homostel zie je niet dagelijks, en dat dat in gtst was, was echt een heel goed idee van de schrijvers, zo mooi hoe hun verhaallijn zich heeft ontwikkelt, maar waarom moest in godsnaam edwin dood? Ludwin had nog mooie verhaallijnen kunnen krijgen, en samen dingen mee kunnen maken.
ontstemde gast

#177 onbegrijpelijk

2012-01-24 17:12

Het is werkelijk onbegrijpelijk. Unieke GTST verhaallijn in combinatie met het programma UIT DE KAST zet de coming out goed op de kaart! Groot respect voor Ferry en Raynor! Ze zijn een voorbeeld voor velen. Als je op deze manier (als Lucas en Edwin) mensen weet te boeien, gesprekstof los weet te maken en Nederland zover krijgt om nu eens ZONDER vooroordelen te laten genieten van 2 jongens die werkelijk van elkaar houden. Ik vind het klasse. Eens met allerlei reactie die zeggen, karakters als BING etc, die uitgekauwd worden en totaal geen toegevoegde waarde hebben, of beter nog, zelfs ergernis wekken met die ietwat vreemde verhaallijn over Bram. Laat Edwin maar voor de schermen weer komen werken ipv erachter. Ik weet zeker dat dit GTST ten goede komt en zeker een steun blijft voor 'uit de kast' te komen jongeren!

Gast

#178 #26

2012-01-24 17:13

Ik hoop nog altijd dat hij toch opeens opstaat uit de dood. Het was altijd erg leuk met hem erbij !

Gast

#179 gast

2012-01-24 17:14

#1: -

ik ben het helemaal met je eens, wat een gemiste kans!! deze rol had nog zoveel meer uitgediept kunnen worden!!

ik had dit ook niet verwacht, schrijvers van GTST buig dit onvermijdelijke om, laat hem weer uit de dood ontwaken, gebeurt in het echte leven ook!

en Raynor, zoals je Edwin neerzet, dat kan niet zomaar over zijn!


Gast

#180

2012-01-24 17:19

Edwin mag niet weg !!!
hij is de leukste

Gast

#181 Johan

2012-01-24 17:20

Ik begrijp er helemaal niks van. personages waar al jaren geen enkele spanning in zit blijven in de serie (denk aan Nina) en leuke verfrissende personages worden eerst met veel tamtam de serie binnen gehaald en moeten er dan ook gelijk weer zo nodig uit. jammer hoor.
p

#182 Re:

2012-01-24 17:20

#82: -  

 dat is niet moeilijk wie eruit moeten hoor vervelige bing en irritante sjors die ben ik kotsbeu en ik denk velen.....

 


Gast

#183

2012-01-24 17:21

Ik had nooit echt een mening over homo's, maar vond het altijd wel een beetje raar.
Maar door de hele verhaallijn van edwin en lucas, heb ik zóveel respect voor ze gekregen. En elke x als hun in de aflevering zaten, was het echt geweldig om te kijken, ik kon niet wachten tot het volgende stukje van ludwin. En nu is die ineens dood? Ik moest gewoon echt huilen, omdat ik het zo erg vind. Het was z'n mooi personage! Breng hem alsjeblieft terug, er moet toch een manier zijn? Het zou zó geweldig zijn, ik zou zooo blij zijn!

Gast

#184 Re:

2012-01-24 17:25

#20: -  

 dit denk ik ook. en daarnaast denk ik dat we niet edwin maar ook raynor gaan missen als persoon in gtst.

gewoon een leuk goed karakter en spontaan.

IS super knap als je zo`n rol spelen kan, als hij deed!

 

EN WEER GAATT DOENN


Gast

#185 Re: Re:

2012-01-24 17:27

#184: - Re:

en weer gaat doen ja, ik hoop zo dat hij terugkomt!


Gast

#186 Re: Re:

2012-01-24 17:31

#2: - Re:

hellemaal mee eens!!! laat die bing maar verdwijnen die zijn we nu meer dan zat bahhhhhhh.....

Edwin vindt ik echt super een perfecte rol. ze weten ook niet wat ze willen. ze wilde toch een hele nieuw gezin.

Wat is nou het probleem? als je het mij vraagt moet je die bing en sjors laten gaan die hebben we nou wel gehad.


Gast

#187

2012-01-24 17:32

er is al genoeg ellende te zien.Laat deze jongens gelukkig worden met elkaar.Er komt momenteel te veel ellende in voor. Leuke en mooie dingen mogen ook wel eens

Gast

#188

2012-01-24 17:34

Ik ben wel klaar met dat virus. Laat Edwin geoon het serum krijgen en Noudje weer ontwaken en snel afsluiten. Ik neem aan dat de makers van GTST creatief genoeg zijn om een leuk script voor Edwin te bedenken. En anders moeten ze mij maar bellen...

Gast

#189

2012-01-24 17:37

Ik kijk iedere dag gtst! Maar sinds dat dat virus er sowieso is vind ik er geen reet meer aan!
Maar nu edwin eruit is ben ik er klaar mee! Ik kijk het niet meer!
gast

#190

2012-01-24 17:43

Ik kan maar niet begrijpen waarom Edwin uit gtst moet.. er had nog zoveel inderdaad met hem kunnen gebeuren, zoveel verhaallijnen! Gtst werd weer eens leuk met hem erin! Edwinnnnn zorg dat je terug komt!!!

Gast

#191 Domme fout

2012-01-24 17:44

Ik ben erg van mening dat GTST op de goede weg zit.
Maar helaas, ik moet toegeven dat het vertrek van Edwin totaal niet leuk en erg onverwachts was.
Ik vraag me af met het vertrek van al die goede acteurs ( Charlie,Danny,edwin,Ron) of de soap dan nog leuk blijft.
Het begint wel heel erg een Amerikaanse soap te worden.

RTL doe hier wat aan!
Bassie

#192 Nog een keer

2012-01-24 17:47

Hoe vaak is het wel niet gebeurd dat er iemand terug kwam met een mysterieuze reden..
Ik vind dat Dr Bouhuis de kans moet krijgen dat dat Serum werkt, en dat Edwin zo weer terugkomt in de serie. Hij hoort gewoon in de serie, hij verdient niet zo'n afscheid..!! Het maakt niet uit met wie hij een relatie moet hebben in de serie, of heeft gehad. Hij speelt gewoon goed.

RTL hij moet weer terug, hoe dan ook!

Gast

#193

2012-01-24 17:47

Ze snappen er helemaal niets van. die script schrijvers!

Gast

#194 #190

2012-01-24 17:52

Ik vin het echt zonde dat Edwin eruit is. Ik denk dat het heel goed was / is voor Nederland dat Lucas en Edwin samen waren , groot en klein keken/kijken gtst en ik denk dat het juist goed was een homo stel, en Nederland ging het ook echt accepteren homo's zo kwamen de mensen dicht bij ze en zien ze dat het gewoon normaal is, ik denk echt dat ze dat bereikt hebben en dat mensen ook echt uit de kast durfde te komen,
Ik snap het echt niet dat Edwin eruit is geschreven.
Ik kijk het pas 2 jaar en ben het pas echt gaan volgen toen edwin en de familie bouwhuis erin kwam.
Het verhaal tussen Lucas en Edwin heeft Nederland echt geraakt en meegesleurd.
En denk ik echt een van de mooiste en betekenis volste verhaallijn was en zal z'n.


Ik hoop dat er ook een wonder komt. Dat hij opeen ontwaakt doordat Anton dat serum nog had ingespoten.
En dat het mooiste koppel Die echt voor elkaar gemaakt z'n (voor in de serie) weer samen komen.

Ik denk echt door hun dat het voor veel mensen veel makkelijker is in uit de kast te komen.
En ze speelden echt super Goed.

Miss moet die gene die deze petitie heeft bedacht al deze berichten opsturen naar de schrijvers van gtst ;-)

Gast

#195

2012-01-24 17:55

Ik vind het echt vreselijk stom dat edwin uit GTST is hij maakte het juist zo leuk. En dan word GTST ook depressief die afleveringen want je verliest je KIND en dan kan de familie van edwin of de vrienden ook niet echt leuk of gezellig kan acteren en word het gewoon een depressieve zooi en verliezen ze kijkers ? Echt zo dom dat ze edwin er uit hebben geschreven mygod i can't believe my eyes , hier zitten alleen niet zo slimme schrijvers achter hard gezegt maarja ..

Gast

#196

2012-01-24 17:56

Ik begon gtst te kijken toen de familie bouwhuis erin kwam en ik wed verliefd op Edwin en Lucas.
Zo goed samen en voor heel Nederland. Ik ben gestopt met kijken toen ik hoorde dat Edwin eruit moest.
Ik heb alleen z'n dood gezien vrijdag echt hart verscheurend ik ben daarna gestopt met kijken.
De andere verhaallijnen trekken mij niet zo lang dradig en gewoon.
En dat van Lucas en Edwin was zo goed en mooi echt zonde.
Kost hun denk ik veel kijkers Edwin z'n verlies.
Rodeb

#197 edwin moet blijven

2012-01-24 17:56

Ik vind dat edwin moet blijven. Ron was ook een leuke personage in de serie. Hebben ze niet ergens een verborgen tweelingbroer die terug in de serie kan komen ^^


Gast

#198

2012-01-24 17:58

Edwin moet blijven
"15

#199 CH

2012-01-24 18:01

ik vind het zo jammer dat Edwin eruit is
hij moet terug komen

Gast

#200 Raynor (Edwin) moet terug in GTST!!

2012-01-24 18:03

Ik vind echt heel jammer!

Raynor was een van de hoofdrolspelers en speelde steengoed.

Het was net zo'n leuke cast en dan moet er iemand uit ... '__'

En ik snap al helemaal niet waarom ze Raynor er uit hebben gehaald, hij zit er pas net 1 jaartje in.
Edwin & Lucas waren 'the perfect couple' en het is altijd leuk om naar ze te kijken.
Ik hoop echt dat Raynor snel weer in GTST terug komt en dat ze iets doen zodat hij weer tot leven komt ofzo, en dan is het ook nog eens extra spannend zo'n 'opstaan uit de dood' scéne / aflevering !!

Ik en heel veel andere mensen heb ik wel gezien en gehoord vinden het DOM wat de schrijvers van gtst hebben gedaan, Raynor was een Favoriet van velen.

 

Dus schrijvers van #GTST doe hier iets mee en zorg aub voor een terug keer van Edwin (Raynor)